Nummer två???? Jag förknippar fortfarande "nummer 2" med att göra det "stora" på toa...
Jag är inte beredd att ha två barn ännu! Hjäääälp! Fast frågan är om man skall maxa barnaåren och liksom komprimera barntiden så mycket det går nu när man ändå är på gång (och riskera att det blir dubbelt så jobbigt) eller om man skall låta den första växa upp litegrann och bli lite mer självgående innan man sänker sitt skepp igen och blir slav i blöjträsket?!?? Karriärmässigt är det nog smart att vänta lite, fast jag lär ju inte bli yngre och fräschare... Ja, inte är det lätt, men nu skall spiralen in så vi ligger nog lågt ett tag till. Vore kul att få tillbaka en kropp i hyfsad form, återgå till ett bättre sexliv och så vidare innan man så att säga "går ner sig" igen.
Men visst, jag kanske blir först?? Jag tyckte att det var den häftigaste resan jag gjort, att vara gravid, så det blir jag otroligt gärna igen faktiskt.
Maken skall på anställningsintervju i Stockholm på torsdag så vi kanske flyttar upp snart.
...tror inte det egentligen, han skall bara kolla marknaden lite. Man vet aldrig.