Inlägg från: FruSen |Visa alla inlägg
  • FruSen

Hur firade ni Eran 30 års dag? :)

Hoppar in här. Jag fyller 30 först nästa år så jag försöker att inte tänka på det så mycket

Men mannen. Han fyller 30 om EN MÅNAD och jag har inga (!!!!) idéer!
    Har frågat honom i ett år ungefär och han önskar sig ingenting! Han "behöver" inte ha nått kalas eller nått enligt egen utsago. Men jag har inga idéer!
    Vi har tyvärr inte kvar så många vänner i stan som vi umgås med, de flesta har sedan mång aår flyttat för studier och arbete på annan ort.
    Jag misstänker att hans arbetskamrater kanske kommer och sjunger för honom kl 05 på morgonen (tradition på hans jobb när någon fyller jämnt) mn utöver det kan jag inte komma på nått alls.
    Det blir ju vanligt kalas med släkten och så, men vad man mer ska hitta på vet jag inte !!!
    Och i present?
    Han önskar sig typ bara praktiska saker som nya verktyg och sånt som är bra att ha nu när vi har hus...

Tips?

• FruSen
    La Lola skrev 2012-07-02 16:47:36 följande:
    Men...köp sånt då...?
    Nja, han får det ju av övriga (typ mina och hans föräldrar och syskon mm) och det känns inte så skoj att ge maken en gräsklippare på födelsedagen liksom.
    "Varsågod hjärtat, grattis på 30-årsdagen, btw, jag har köpt kestine också så kan du klippa trots din gräsallergi"

Till exempel
Svar på tråden Hur firade ni Eran 30 års dag? :)