Kondom funderingar
Jag undrar också om räfflade, knottriga kondomer känns annorlunda än släta kondomer samt vilken som är skönast?
Känns tunna skönare än tjocka kondomer? Frågan är ställd till er tjejer.
Jag undrar också om räfflade, knottriga kondomer känns annorlunda än släta kondomer samt vilken som är skönast?
Känns tunna skönare än tjocka kondomer? Frågan är ställd till er tjejer.
Ingen tjej som kan berätta hur det känns med olika kondomer? Spelar det någon roll vad man köper? Din favorit?
Personligen så hatar jag kondomer, tycker det är skit, iallafall om man har sex väldigt ofta! Sabbade mitt underliv totalt genom frekvent knullande med kondom ...
Men - för att svara på frågan!
Knottriga kondomer gör skillnad, känns skönare tycker jag. Dock inte med Näcken, den är bara obehaglig, men finns andra knottriga som är bättre. Gillar även Royal-kondomen, som är typ spiralformad, den var nice.
Extra tunna o i rätt storlek = ingen större skillnad mot att köra utan. Inte för oss iaf. Har dessutom fått in snitsen å vanan, så nu går det himla snabbt att få på. Har heller aldrig varit med om det trassel som alla snackar om, att de skulle gå sönder eller trilla av o allt möjligt. Möjligen aningen skavsår (för tjejen) om det inte är tillräckligt mycket glid, men det finns ju glidmedel, så det är egentligen inget större problem det heller.
Vi beställer från kondomkungen. Snabbt, relativt billigt, och himla enkelt. Tror vi gör av med ca 15-20 st i månaden. (eftersom vi beställer ungefär varannan månad, ibland lite oftare, o alltid beställer ca 30 st)