Clearblue & Pergotime
Låter som de kan va symtom så håller tummarna! Jag hade mensvärk typ tre dagar innan BIM, inget du känner av? Då har du BIM om en vecka då?
Låter som de kan va symtom så håller tummarna! Jag hade mensvärk typ tre dagar innan BIM, inget du känner av? Då har du BIM om en vecka då?
Okej håller tummarna som sagt och hoppas att du lyckas! :)
mig ringde dom aldrig upp till efter ett blodprov, utan jag fick veta om jag hade bra ÄL nästa gång jag skulle dit och kolla äggen.. Tror dom borde höra av sig om man INTE har bra ÄL. För då kanske dom måste ge högre dos eller göra nånting annat..
Men det känns som att dom hör av sig bara om det är något avvikande, men borde ju endå höra av sig om spermaprovet tycker man. Hoppas inte mensen dyker upp i heljen :)
Nu är jag i v.16+3, tiden går sjukt fort.. Absolut det känns jätte härligt! Men har nog inte förstått de riktigt än, gör nog de efter rul då man får se den:)
Nej graviditeten har varit hemsk, spytt i princip varje dag, magkatarr med anfall, febertrött hela tiden, huvudvärk. Så ingen dans på rosor, men får bita ihop och tänka på att de finns dom som har det värre och inte kan få barn, så mig är de inge synd om!
Åååh hoppas de är ett streck, kan du inte lägga upp bilder så kan man analysera lite :) är några dagar kvar till BIM, så de kan ju va svagt nu ja :) hoppas!!
Be tyvärr går de ju inte med mobilen. Tycker mig se ett svagt svagt plus:D fasiken va kul hoppas det blir starkare nu bara!!!:):)
Nä precis, men hoppas verkligen nu:)
Tycker du ska vänta med det digitala, det är mer okänsligt än dom andra, alltså att det visar senare. Så kan du hålla dig om du inte fått mens så testa med digitala på söndag eller måndag nästan tillochmed.
:)
Åh vad glad jag blir!!!:D bild? :)
Åh vad glad jag är för din skull!!:D jätte grattis vet hur känslan är
Sen kom inte hela inlägget med, suck:p men skönt med fast jobb det är ju verkligen behövande nu när du är gravid och allt :D grattis grattis!!!!
Super grattis!!!!!!:D
Nej varför sa hon så? Tror absolut inte att det stämmer! Jag har aldrig hört något liknande. Be att du vill komma på vul för sjutton de borde hon erbjuda! Klart du är gravid :)
Men jag har gått på pergo i 3 månader och har aldrig innan min sista kur fått ett plus. Känns som om det är känsligt som hon säger, så borde flera få så. Aldrig hört de där!
Men ring Gyn och säg att du är gravid men vill komma in och kolla för du vet inte hur långt gången du är..:) för henne du snackar med verkar ju inte så bra?
Ja du borde få ett tidigt vul eftersom du gått på pergo :) ja fuck her!! :)
Åh men visst känns det mer verkligt nu? :) okej ja ring dit då, så får vi se vad dom säger! Fasiken så kul att du fått plus :D
På fredag ska jag på rul, är super nervös!
De gick super bra, helt sjukt overkligt dock. Men allt var bra och vi fick veta att vi väntar en flicka :) hur mår du??
Usch vet hur det är att spy varje dag, mitt släppte typ vecka 16, helt och hållet! Hoppas du slipper det snart. Men annars tror jag det är så himla värt det, man får ju de bästa av de i slutändan! :)
Åh så kul att se bebisen! Det gör det hela lite mer verkligt också:)