• emtfb

Clearblue & Pergotime

ja tiden går riktigt segt, jobbigt att invänta äl & mens!
    Jag "vågar" inte chansa att ha sex varannan dag, så när stegringen kör igång så sexar vi varje dag. Annars är det som vanligt varannan eller var tredje dag som gäller. :)
    Bra att ni ska köra varje dag i en vecka, det minskar ju inte chanserna utan höjer ju chanserna. :)

• emtfb

Jag väntar på ÄL, ska till gyn och kolla om jag fått nå fina äggblåsor på tisdag! :) Dudå?

Jag är 23år också, min sambo 25år. Jag jobbar som undersköterska inom vården, vikarie. :) Sambon är snickare.
    Jag har försökt i 1år precis, började med pergo i Juli, inga sjukdommar, sambon inte testad.    

Känns som vi är rätt lika. ;) Vart bor ni? Jag bor utanför Uppsala.. :)  

• emtfb

Okej är ÄL på G vilken dag som helst "längtarefterbebis"? Hur mycket har du kvar att gå ner i vikt? Jag har kanske 15kg jag vill bli av med..

• emtfb

Okej, men du är duktig som redan gått ner 15kg! :) kämpa kämpa!

• emtfb

Jag har också ÄL på fredag ungefär. Va på VUL idag och jag hade många små äggblåsor och en stor som hon trodde skulle släppa i heljen, så nu jäklar. :D heja oss! Nu ska de fan i mig ta sig!

• emtfb

Jag håller med, man blir som en jävla ragata! Och är ledsen och skit glad omvartannat.. Ja eller hur jendeas, jag skulle aldrig orka va med en bitterfittta som mig, stor eloge till dom alltså..;)

Ingen ÄL för mig än så länge..

• emtfb

Hallå! Här händer de inte mkt, har passerat ÄL. Hade den i början av veckan.. Ska ta blodprov på måndag, så får vi se om jag verkligen har ÄL. Annars går dagarna super sakta nu, vill passera BIM nu!

Elin; härligt! Och vilken härlig inställning, de gillar jag! Är chanserna låga denna månad för äggblåsan som fastnade?

• emtfb

Klart vi ska få plus, nu jävlar brudar!! Men den här väntan suger.. Okej hoppas inte att din mens dyker upp!:)

• emtfb

Jaha okej då förstår jag. Hoppas du har nån fin äggblåsa på onsdag, så de bara är till att sexa! Eller ska dom kolla nått annat?

Usch det är jobbigt när man får sånna perioder då man bara vill ge upp, än så länge har inte min karl varit negativ, snarare drygt positiv 'det kommer att gå, men de kommer ta lite längre tid' typ det jag inte orkar höra. För det känns hopplöst nu, hoppas verkligen vi plussar snart!!

• emtfb

Näe fan va trist när sånt där sätter käppar i hjulen! Inte det man vill liksom.
    Har du testat Jendeas??

Svar på tråden Clearblue & Pergotime