• emtfb

Clearblue & Pergotime

Okej hoppas verkligen!! Min BIM dag är på Onsdag, så kanske att vi ser ett plus samtidigt, hoppas det! Det vore så jävla skönt.. Efter allt slit, de tär verkligen på en allt de här! Men heja oss brudar!

• emtfb

Längtar efter bebis; vad tråkigt att höra, att hon inte kan göra ett UL, det är väl inte för mycket begärt kan man tycka..
    4,5 år är en lång tid, jag förstår verkligen att man måste tappa lusten då.

• emtfb

Längtarefterbebis, Klart att du klarar de här! Hoppas du kan släppa tankarna på bebis

• emtfb

Näe ja skriver inlägg imorrn, hatar när en tredjedel av inlägget postas

• emtfb

Hej tjejer! Nu känns de precis som förra gången, ont i tjejmagen hugger liksom till lite då och då, sen stenhårda bröst som gör ont. Så mensen kommer väl i veckan:(

Längtarefterbebis, det är ju jätte bra att du har delmål så det inte blir för stor press:) heja dig, jag vet att du kan klara det. Om du redan tappat 15kg, så är det ju a piece of cake:)

• emtfb

Hur går det för dig jendeas?? Vad tråkigt att de visade neg, hoppas det har ändrats nu!

• emtfb

Vilket jävla skit, jendeas! :( Men hoppas flytningarna beror på något annat. Inga sura miner förrän den riktiga mensen kommer, de kan ju fortfarande vara ett plus. :) vilket vi hoppas på såklart :)

• emtfb

Fan va jävligt att mensen kom jendeas!:/ bra ide att skippa monitorn och all stress genom den. Helt klart bäst att köra på känsla, och ha sex för att man vill inte för att man ''let's get over with it''

Jag drömde att jag fick barn, de va så verkligt men endå så jävla overkligt. När jag vaknade, så va de första som slog mig, ja kommer aldrig få uppleva de där på riktigt.. BIM -2 idag då!

• emtfb

Jag tror inte det har nån betydelse vilken tid man tar pt. Min mens kom igår, så imorrn ska jag hämta ut en ny kur som vi kickar igång på söndag! hejaheja

Svar på tråden Clearblue & Pergotime