• Anonym

Han vill använda en stor dildo på mig... Känner mig nästan förolämpad!

Varför vill killar använda en stor dildo på sin tjej? Är det för att de känner att deras inte räcker till? Att hon verkligen behöver fyllas ut eller vad beror det på? 

Tacksam för svar  

• Svar på tråden Han vill använda en stor dildo på mig... Känner mig nästan förolämpad!
  • ElinJansson

Jag tror att killen är intresserad av att hur en fitta kan "töjas"
    Tror inte dom menar något illa.  

• lykantrophona

Alla tänder på något? Dessutom är det väl inte märkligt att vilja se hur stor dildo får plats, eftersom generellt så är ju en öppen och våt fitta tecken på upphetsning. Eller så tror killen att "större = skönare" och vill göra det skönt för dig?

Jag förstår inte varför man känner sig förolämpad över något sådant? Om du inte är intresserad, så tacka nej. Svårare än så är det inte.

• Matte72

De flesta killar vill gärna se sin kvinna njuta - sen om det är en stor eller liten dildo eller vad det nu råkar vara hänger nog mest ihop med deras egna erfarenheter från tidigare relationer eller porrtittande. Som de andra skriver så är det väl mest att säga nej om dildon är för stor eller fråga honom rakt ut. Vi tar mindre illa upp av kommunikation än vad du tror :)

• Anonym

Han är väldigt välutrustad själv så det vore konstigt om han inte tycker att hans skulle räcka till mig liksom... Han sa att jag är liten men man börjar undra vad som rör sig där uppe Han kanske sa så för att vara snäll och nu vill fylla mig med något gigantiskt  

• Anonym (Kille)

Jag personligen tycker om att se den töjas. Den "grej" ni har begåvats med är ju sjukt häftig.

• Anonym

Nu berättar du ju inte vad stort är. Men i saken hör även att vi män
    som är normalutrustade känner viss frustration över dessa 100 tals
    trådar som i detalj beskriver lyckan med att knulla en stor kuk, dvs
    minst 25cm och en grovlek omkring 20 cm. Den slutsats som går att
    dra av detta blir således att ju större desto bättre, det framgår även
    med full tydlighet från de internetbutiker som har kundrecensioner att
    de största dildorna är de som toppar listan.

• catdancing
    Anonym skrev 2012-07-03 22:12:56 följande:
    Varför vill killar använda en stor dildo på sin tjej? Är det för att de känner att deras inte räcker till? Att hon verkligen behöver fyllas ut eller vad beror det på? 

Tacksam för svar  
    Min sambo blir väldigt upphetsad om han leker med en dildo med mig, men varför den måste var stor fattar jag inte. Hur som hälst så är det ju du som ska känna dig bekväm med Dildon . Vill du inte ha en stor så vill du inte. 
  • Anonym (Kille)

De flesta tjejer njuter och tycker det är skönare med något som fyller ut ordentligt och är större.

Vad är det för konstigt med det?

• Anonym (Kille)

Han kanske vill ge dig mer än vad han själv kan.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-07-04 10:32:10 följande:
    Nu berättar du ju inte vad stort är. Men i saken hör även att vi män
    som är normalutrustade känner viss frustration över dessa 100 tals
    trådar som i detalj beskriver lyckan med att knulla en stor kuk, dvs
    minst 25cm och en grovlek omkring 20 cm. Den slutsats som går att
    dra av detta blir således att ju större desto bättre, det framgår även
    med full tydlighet från de internetbutiker som har kundrecensioner att
    de största dildorna är de som toppar listan.

Håller med fullständigt!

Sen blir det inte bättre av att vissa killar som inte har stora kukar vill köra stora dildosar i sin tjej, eller som par söka en kille med stor kuk (vilket 90% av alla par på t.ex. BC gör) som ett sista dödsryckande desperat försök att lyckas behålla sina tjejer ändå.
Svar på tråden Han vill använda en stor dildo på mig... Känner mig nästan förolämpad!