Anonym skrev 2012-07-04 12:57:26 följande:
Känner inte riktigt igen resonemanget att det är viktigt för en kvinna att mannen har en stor kuk. Jag tror inte att det är speciellt viktigt eftersom det känsligaste området är från klitoris ner till anus. (och iofs även g-punkten.)
Det är nog väldigt få kvinnor som onanerar genom att bara köra en stor plastdildo fram och tillbaka i muttan, det är konstigt nog män som önskar att det vore så. Jag tror det handlar om att vi män vill få bekräftat att kvinnan verkligen vill ha kuk. Männen söker helt enkelt bekräftelse på att kvinnorna älskar det som vi har mellan benen och som vi män är så fixerade vid.
Det är utan tvekan så att det är vi män själva som är mest intresserade av storleken på kukar, medan det är väldigt ointressant för det stora flertalet kvinnor. (Kan tom vara besvärligt med för lång, kan göra ont för tjejen om den kommer in för långt.)
Håller med.
Jag läste någon artikel om det här med sexleksaker etc, och där hävdades det att numera, när kvinnor oftare köper leksaker åt sig själva, så säljs det mer av leksaker som är stilrena, vibrerar, inte är så stora och inte liknar riktiga kukar jättemycket. Men när män köper något åt kvinnor, tenderar det att vara stora dildos som liknar kukar (hudfärgade, ådring etc).
Jag har sett samma sak i lesbisk porr: lesbisk porr som riktar sig åt straighta män använder sig mycket oftare av stora dildos än lesbisk porr som riktar sig till lesbiska.
Alltså är männen de mest kuk-besatta. ;)