• Anonym

Han vill använda en stor dildo på mig... Känner mig nästan förolämpad!

Varför vill killar använda en stor dildo på sin tjej? Är det för att de känner att deras inte räcker till? Att hon verkligen behöver fyllas ut eller vad beror det på? 

Tacksam för svar  

• Svar på tråden Han vill använda en stor dildo på mig... Känner mig nästan förolämpad!
  • CFly

Den kan samtidigt stimulera utanpå i cirklar och mönster, samtidigt som den kan fylla henne och vibrera i samma rörelse. Sen kan man ju samtidigt röra på henne med mina händer på andra områden och röra rabbiten. Så många olika ställen och saker samtidigt klarar jag inte med två händer.

• Hannibal06
    CFly skrev 2012-07-05 08:49:24 följande:
    Den kan samtidigt stimulera utanpå i cirklar och mönster, samtidigt som den kan fylla henne och vibrera i samma rörelse. Sen kan man ju samtidigt röra på henne med mina händer på andra områden och röra rabbiten. Så många olika ställen och saker samtidigt klarar jag inte med två händer.
    Du är inte så erfaren va? Visst, rabbiten är bra men jag tror/vet att jag kan tillfredsställa kvinnan........................
  • CFly
    Hannibal06 skrev 2012-07-05 08:52:57 följande:
    Du är inte så erfaren va? Visst, rabbiten är bra men jag tror/vet att jag kan tillfredsställa kvinnan........................
    Tillfredsställa är en sak det kan man alltid göra. Men det finns olika sätta att göra det på. Man får olika tillfredsställelse av olika saker och olika typer av sex.

Kul för dig att du kan tillfredsställa kvinnan. Kör hårt. :)
  • lykantrophona
    Anonym skrev 2012-07-04 12:57:26 följande:
    Känner inte riktigt igen resonemanget att det är viktigt för en kvinna att mannen har en stor kuk. Jag tror inte att det är speciellt viktigt eftersom det känsligaste området är från klitoris ner till anus. (och iofs även g-punkten.)

Det är nog väldigt få kvinnor som onanerar genom att bara köra en stor plastdildo fram och tillbaka i muttan, det är konstigt nog män som önskar att det vore så.  Jag tror det handlar om att vi män vill få bekräftat att kvinnan verkligen vill ha kuk. Männen söker helt enkelt bekräftelse på att kvinnorna älskar det som vi har mellan benen och som vi män är så fixerade vid.

Det är utan tvekan så att det är vi män själva som är mest intresserade av storleken på kukar, medan det är väldigt ointressant för det stora flertalet kvinnor. (Kan tom vara besvärligt med för lång, kan göra ont för tjejen om den kommer in för långt.)
    Håller med.
    Jag läste någon artikel om det här med sexleksaker etc, och där hävdades det att numera, när kvinnor oftare köper leksaker åt sig själva, så säljs det mer av leksaker som är stilrena, vibrerar, inte är så stora och inte liknar riktiga kukar jättemycket. Men när män köper något åt kvinnor, tenderar det att vara stora dildos som liknar kukar (hudfärgade, ådring etc).

Jag har sett samma sak i lesbisk porr: lesbisk porr som riktar sig åt straighta män använder sig mycket oftare av stora dildos än lesbisk porr som riktar sig till lesbiska.
    Alltså är männen de mest kuk-besatta. ;)
  • Grynet2010
    Anonym skrev 2012-07-04 11:30:28 följande:
    Ok, jag tror inte riktigt på det. Klart du blir mer slapp om du gör det ofta. Lär bli en mindre skön upplevelse för den kille som sedan ska ligga med dig. Han fixar väl en otänjd på annat håll i så fall...
    Har sysslat med fisting och stora dildos i ca5 år och jag kan garanterat säga att sen jag började med det så blev jag trångare inte slappare.. Och det beror helt enkelt på att när man har sex i alla dess former så töjs vi och sen strammas vi igen oavsett om det är en kuk, dildo eller en hel hand. Många av mina vänner som sagt sig varit för uttöjd efter tex en förlossning har provat med lite grövre dildos och hand (dom som gillar det) och vips så har fittan genast stramats åt. Och det är inget ologiskt i det för det är precis så vårat kön fungerar, dom som sysslar med fisting eller grova leksaker är oftast "trångare" iallafall dom som jag vet om och det är mååånga det
  • Anonym

Exackt hur stor är en stor dildo, dvs hur grov anser ni att
    den skall vara för att kallas stor ?.

• Anonym (nation)

Jag är ganska stor, men har problem att genomföra samlag. Det är när kondomen ska på som det blir problem att behålla ståndet. Har trång förhud och känsligt ollon.
    Jag skulle kunna tänka mig att använda en dildo på en tjej, om hon skulle vilja. Tror jag skulle tända på det själv.

• Kallef
    CFly skrev 2012-07-05 08:24:43 följande:
    Alla tjejer gillar inte stora saker. Men många gör det faktiskt, en större del av tjejerna gör det.
    Tack, ännu en som fattar att majoriteten tjejer föredrar stora kukar.
  • Kallef
    Anonym skrev 2012-07-04 10:32:10 följande:
    Nu berättar du ju inte vad stort är. Men i saken hör även att vi män
    som är normalutrustade känner viss frustration över dessa 100 tals
    trådar som i detalj beskriver lyckan med att knulla en stor kuk, dvs
    minst 25cm och en grovlek omkring 20 cm. Den slutsats som går att
    dra av detta blir således att ju större desto bättre, det framgår även
    med full tydlighet från de internetbutiker som har kundrecensioner att
    de största dildorna är de som toppar listan.
    Det är för att större är bättre, det är mer anatomiskt matchat med dom flesta kvinnors vaginor om man ska kolla till tillfredsställelse och den fysiska känslan vid vaginalt sex.
    Vi normalutrustade och under har ett handikapp dom flesta kvinnor inte föredrar, visst, det är inte avgörande då det finns fler faktorer som spelar roll men han kvinnan i fråga fått smaka på det stora så kan en liten medelkukad man jucka sig till döds, han kommer ALDRIG kunna ge det bästa vaginala sexet. 
  • Anders 386

Har inte läst alla inlägg...
    Men jag tycker det är häftigt att se en dildo i min partner. Vet inte om det kanske har att göra med att jag skulle vilja se på när en annan man sätter på henne.  På nåt sätt upphetsande. Det är det visuella som är intressant. Det är ingen tillfällighet att 90% av alla unga män tittar på porrfilm. En stor dildo är nog oftare ett önskemål från mannen än från kvinnan. Skulle tro att när det gäller vanliga dildo utan vibrator så är nog dom flesta inköpta av män.
    Rabbits är ju lite annat - vore jag tjej skulle jag absolut testa eftersom det skrivits så mycket om dom.

Men det finns ju inga hjälpmedel som kan ersätta den äkta varan.  

• Fandango46
    Anders 386 skrev 2013-05-10 07:31:37 följande:
    Har inte läst alla inlägg...
    Men jag tycker det är häftigt att se en dildo i min partner. Vet inte om det kanske har att göra med att jag skulle vilja se på när en annan man sätter på henne.  På nåt sätt upphetsande. Det är det visuella som är intressant. Det är ingen tillfällighet att 90% av alla unga män tittar på porrfilm. En stor dildo är nog oftare ett önskemål från mannen än från kvinnan. Skulle tro att när det gäller vanliga dildo utan vibrator så är nog dom flesta inköpta av män.
    Rabbits är ju lite annat - vore jag tjej skulle jag absolut testa eftersom det skrivits så mycket om dom.

Men det finns ju inga hjälpmedel som kan ersätta den äkta varan.  
    Anders...tänk dig två män,en kvinna och en dildo Flört
  • You Know
    lykantrophona skrev 2012-07-05 12:25:50 följande:
    Alltså är männen de mest kuk-besatta. ;)
    Nja. Sigmund Freud menar ju att kvinnan redan i unga år utvecklar Penisavund som därefter påverkar hennes relation till andra människor av båda könen (like olika förstås) och inte minst hennes egen mamma...
    Dett resonemang låter lite som en förlängning av detta Glad
  • Anonym (G)

Sigmund Freuds teorier är ju å andra sidan uträknade av de flesta psykologer nu förtiden, bla pga av hans misogyna idéer om kvinnlig sexualitet....

• skoladan

Penisavund? Det är väl ändå gamla testamentet. Har aldrig känt tillstymmelse till penisavund - tvärtom!

Svar på tråden Han vill använda en stor dildo på mig... Känner mig nästan förolämpad!