• Anonym (råttor)

Får man äta råttor.

Ja, får man det? det finns många råttor överallt, de hade varit kul att testa. 
    det finns lika många råttor som människor. Frågan är, kan man jaga de, är det lagligt precis som att äta tex älgar här i landet. Är det gott ochsåvidare. 

• Svar på tråden Får man äta råttor.
  • Twiggy2

åk till solna där sägs det finnas många råttor..hahahaha

• Anonym (råttor)
    Twiggy2 skrev 2012-07-08 17:24:29 följande:
    åk till solna där sägs det finnas många råttor..hahahaha

I vilken affär säljer dom det. Är det dyrt.
  • Anonym (råttor)

Jag tog bort fällan. En grantant sa till mig "vad gör du. ställ inte en fälla där. Någon kan fastna i den". Äpplet var borta utom en liten bit. Det var en fågel som tog det.  

• Anonym
    Anonym (råttor) skrev 2012-07-08 20:48:46 följande:
    I vilken affär säljer dom det. Är det dyrt.
    Råttor = de som hejar på AIK.
  • Anonym (konstigt)
    Anonym (råttor) skrev 2012-07-04 20:51:59 följande:
    Ja, får man det? det finns många råttor överallt, de hade varit kul att testa. 
    det finns lika många råttor som människor. Frågan är, kan man jaga de, är det lagligt precis som att äta tex älgar här i landet. Är det gott ochsåvidare. 
  • Anonym (råttor)
    Anonym skrev 2012-07-08 20:53:47 följande:
    Råttor = de som hejar på AIK.

Varför blandar du in AIK i detta. Jag menar råttor som bor i skogen och det.
  • Anonym (råttor)
    Anonym (konstigt) skrev 2012-07-08 20:54:12 följande:

Varför gör du så många gubbar. Är du vegeterian eller?
  • Anonym
    Anonym (råttor) skrev 2012-07-08 20:55:20 följande:
    Varför blandar du in AIK i detta. Jag menar råttor som bor i skogen och det.
    Jag svarade på frågan du ställde till den som skrev att i Solna finns många råttor, personen i fråga menade att de som hejar på AIK kallas för råttor.
  • Anonym (råttor)
    Anonym skrev 2012-07-08 20:57:38 följande:
    Jag svarade på frågan du ställde till den som skrev att i Solna finns många råttor, personen i fråga menade att de som hejar på AIK kallas för råttor.
    Jaha men jag har inte tid med det. Jag tror det är en stockholmshumor ni har. Annars förstår jag dig att det inte var illa ment.
Svar på tråden Får man äta råttor.