• Mania x2

Min sambo är mytoman!

TrendyFarsa skrev 2012-07-05 15:08:08 följande:
    Min erfarenhet under mitt liv av dessa människor är dessvärre nej.
    Det här är personer som lever i sin egen lilla värld och dom VET att det dom berättar är sant, där är problemet.

Din sambo VET att han vunnit dom där pokalerna på sin kampsport. Om du skulle försöka med rationella argument som att du visar inköpslistor från en webshop så kommer det

-Jo, just det. Dom försvann i flytten så då fick jag köpa nya från firman som gjorde dom som jag hade innan dom riktiga förstördes. Men dom fick jag innan vi träffades älskling.

Tyvärr, det är så här dom fungerar. Dom har lögnen som livsform och du kommer aldrig kunna göra något åt det. Jag önskar at det fanns mer positiva saker att hjälpa dig med men det går inte. Du kan få honom att sluta för et tag men sen börjar det igen.

Har en tidigare bekant som VET att han är golfpolare med Peter Forsberg (och gudfar till hans barn), har flugit F-18 Hornet över Gazaremsan tillsammans med Israeliska flygvapnet, har en Specialbyggd chevrolet som tillhört Shaen av Iran.

Han VET detta och det finns inget man kan göra åt dessa berättelser som är så hårresande osannolika att det inte finns nog med skämskuddar i världen för att gömma sig bakom när han sätter igång.
    Kunde faktiskt inte låta bli att skratta när jag läste detta inlägg...alltså hur han har kommit på dessa historier.

Iof det är inte roligt att dessa personer är så pass sjuka att de inte kan dra gränsen mellan en påhitt och sanning. Måste vara jättejobbig för andra i deras omgivning
Svar på tråden Min sambo är mytoman!