Min sambo är mytoman!
nu har han gjort det igen, ljugit för mig..
han ljuger om allting mellan himmel och jord, nu ha han gått med i en "mc-klubb" som jag inte veta om om inte hans bror berättat för mig när jag pratar med han nekar han och gör omvänd psykologi så jag får skuldkänslor, han är även skyldig sin bror 1700:- för olika saker.
För två pr sedan ljög han för mig och då packade jag mina väskor och stack men jag trodde han skulle förändras och kom tillbaka, blev gravid och för åtta månader sedan då mitt barn födes kände jag : "äntligen har jag fått tilliten tillbaka." men nu har han krossat mig igen.
jag vill inte lämna han för jag älskar han och vi har ett liv tillsammans!
men han vägrar erkänna lögnerna för mig!
här är några exempel på lögner han gjort genom åren:
"beställt bilbarnstolar från försäkringsbolag, för att säga till mig att han har köpt dom och sedan säljer han dom vidare."
"tatuerat sig men säger till mig att han vunnit tatueringen och fått den gratis, hittar sedan inkasso ang detta, tatueringen skulle kostat 10.000:- ! "
"ljugit om att han tränat kampsport, fick pokaler hemskickade, som nu visat sig varit beställda ur en jävla katalog."
jag vet inte vad jag ska göra! han finns alltid där för mig i alla lägen och jag behöver han i mitt liv. men jag förstår inte vf han inte kan vara ärlig mot mig??
några tips om hur jag får han att erkänna att han ljuger då att ställa han mot vägen inte funkar då han ljuger sig ur det allt för snabbt! och skulle han kunna sluta ljuga efter han fått hjälp??
så jävla sårad! :(