Inlägg från: Anonym (mytomanfru) |Visa alla inlägg
  • Anonym (mytomanfru)

Min sambo är mytoman!

Jag lever oxå med en mytoman, dum som jag är stannar jag fast jag vet hur det är och att han ALDRIG kommer bättra sig, förmodar att tryggheten e viktigare än mitt eget välbefinnande...

Vi hade inte varit tillsammans länge innnan jag kom på att han ljög, han berättade den ena historien efter den andra, han hade eget företag, ägde tre dyra lyxbilar, men dem fanns i ett garage länge upp i landet så det gick inte att kolla på dem, redan där började min klocka ringa, men nykär och blåögd som man var så sopade jag det under mattan.
    Sedan kom den ena lögnen efter den andra, de e allt från helt små onödiga lögner till stora påhitt, han känner alla eller nån han känner, känner alla, han fejkar telefonsamtal för att verka viktig, hade enligt egen utsago ärvt 32 miljoner men kunde inte röra dem för hans revisor satt på dem, kollade  upp honom på KM då hade han 250000 i skulder, kanske skulle använt en av sina miljoner till och betala av?

Det kvittar hur många ggr man ställer honom mot vägen, man kan slå sanningen i huet på honom, han hittar bara på en annan lögn.

De va bara i korta drag, pallar inte skriva allt...:)
    saken e väl den att ja e dum som stannar, men som det är så jobbar han borta, e borta två veckor och hemma en så de känns som om ja står ut med hans lögner, när han e på jobb skiter ja fullständigt i vad han ljuger om, ja känner inte dem folken och vill inte lära känna dem...:) 

• Anonym (mytomanfru)
    Anonym (tsen) skrev 2012-07-06 19:46:24 följande:
    dom låter väldigt lika dock så har min sambo aldrig ljugit på något sätt som får mig att se illa ut eller gjort mig något trubbel mer än att jag blir ledsen för lögnerna han kan dra om sig själv, han har haft väldigt väldigt jobbigt i sitt tidigare och jag tror mycket beror på hans dåliga självkänsla (därför pokalerna tex.)
    jag ska konfrontera honom vid ett bra tillfälle och om han inte söker hjälp denna gång så går jag.'

O du föresten, du försvarar han ,de gör jag oxå utåt, JAG skäms!??
    Va fan ska ja skämmas för? de  e ju inte ja som ljuger...
  • Anonym (mytomanfru)

tvingade honom att söka hjälp oxå, han lovade dyrt och heligt att han gjorde det för min skull...
    Efter några månader kom räkningarna på uteblivit besök hem i brevlådan, fast ja tillomed körde honom till sjukhuset så sket han i att gå dit, när jag ställde honom mot väggen, så skulle han ringa och snacka med dem för han HADE vatt där 

Svar på tråden Min sambo är mytoman!