• Margaux

Så ledsen över min möhippa..

Grattis till det stundande bröllopet och beklagar att möhippan blev som den blev!
    Hur gammal är du? Får intrycket av att dina "kompisar" kanske inte riktigt förstår symboliken av en möhippa och därför prioriterade dåligt.... Du kommer helt säkert snart möta vänner som står dig närmare(det kan ju vara partners till din blivande man eller andra som du stöter på i vardagen).

Troligtvis är ju dessa "vänner" redan bjudna då en möhippa normalt sett är ganska nära bröllopet! Gör inte för stor sak av det hela tycker jag och se hellre på de otroligt fina personerna du har i ditt liv. Din mamma som ställer upp i vått och torrt och din m2b som förhoppningsvis kommer göra dig oändligt lycklig! Jag har fått många fina vänninor genom min man!  

• Margaux
    Anonym (Bride2b) skrev 2012-07-08 13:14:05 följande:
    Jag är 25, mina vänner är i samma ålder och något äldre och både är gifta och har varit gift.. så nog borde de förstå hur viktig en möhippa är?
    Det är ju då alla tjejkompisar ska samlas och hitta på skojiga och tokiga saker ihop, tycker jag.  
    Ja vid 25 så hade man väl kunnat förvänta att de förstår innebörden..... Sopigt gjort! Kan du inte sätta ihop en presentation(eller din mamma) som ni kan visa på bröllopet så kan ni slänga in en liten besk kommentar om att det var SÅÅÅÅÅ trevligt att alla bemödade sig med att komma på hippan! Lite kan dom je få skämmas! Särskilt tärnan!?
Svar på tråden Så ledsen över min möhippa..