• Lavish

Så ledsen över min möhippa..

Loriyana skrev 2012-07-08 12:59:36 följande:
    Håller med ovanstående. Bjud inte dina "vänner". Sedan tycker jag du ska tänka på allt BRA du har i ditt liv :) Du har en mamma som uppenbarligen gör allt för dig, och du har dessutom en man som du ska gifta dig med. Du har många saker att vara glad över :) Lycka till!
    Fast det kan ju faktiskt vara så att en del faktiskt hade helt godtagbara skäl att inte komma. Verkar dock som en långsökt otur att det skulle gälla samtliga
  • Lavish
    Anonym (Bride2b) skrev 2012-07-08 14:05:30 följande:
    Det jag är mest sur över är hur de kunde börja planera men bara strunta i det för att folk inte svarade på FACEBOOK! Och de skyller på varandra bara har jag fått höra på omvägar.
    Det roligaste av allt är att en av de där släktingarna tillåmed styrde om sitt jobbschema för min skull! Men mina egna vänner anser jag faktiskt att de kunde haft en stund över till mig, jag vet ju vad dom gjorde istället för att vara med.
    vad gjorde de då?
  • Lavish
    Anonym (Bride2b) skrev 2012-07-08 14:12:11 följande:
    Det spelar mindre roll, men inget av det var så viktigt att de inte kunnat ägna någon liten stund till mig. Ok att de inte kunde vara med hela dagen/kvällen men en stund!
    Okej, vad tråkigt. Jag tänkte om man blir jättesjuk eller har en dyr utlandsresa bokad innan på det datumet så hade det varit acceptabla ursäkter enligt mig.

Men ganska mycket borde man kunna försöka lösa för att ställa upp på en kompis möhippa om det är en nära vän
Svar på tråden Så ledsen över min möhippa..