Inlägg från: Anonym (Hmph) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hmph)

Så ledsen över min möhippa..

Tycker inte minsta lilla synd om dig , du försätter dig själv i denna situation helt frivilligt. Skyll dig själv om du inte tar vara på dina vänner , och sluta gnäll... den enda det är synd om är din mamma som har en så otacksam dotter!

• Anonym (Hmph)
    molly50 skrev 2012-07-08 16:26:43 följande:
    På vilket sätt har TS försatt sig i den här situatonen?

TS är inte otacksam mot sin mamma utan ledsen på sina sk vänner som inte ställde upp. 

På min möhippa kom bara två vänner. Men vi gjorde det bästa av situationen och hade det roligt ändå. 

Blir man nöjd av lite så går det bra kanske
  • Anonym (Hmph)
    Ojsan skrev 2012-07-08 16:45:17 följande:
    Dig är det verkligen synd om ingen empati för fem öre.

jag har mycket empati, kanske därför jag har många vänner. På min möhippa var vi många iaf. Är rätt populär så.
  • Anonym (Hmph)
    Loveistheshit skrev 2012-07-08 16:58:59 följande:
    Hahaha

Varför skrattar du som inte ens lyckas få en pojkvän? Lite fail där
  • Anonym (Hmph)
    Anonym skrev 2012-07-08 17:08:16 följande:
    en möhippa e inget måste o ha ...

Nej men det visar ju att vännerna bryr sig
  • Anonym (Hmph)
    Ingrid Bergman skrev 2012-07-08 17:57:27 följande:
    Varför ens bjuda dem till ditt bröllop TS? "Utfyllnad"? Varför? Vem försöker du imponera?Bjud dina riktiga vänner och familj.

Du gillar inte känslan av att känna sig sedd och omtyckt tydligen! Anser du att ensam är stark?
  • Anonym (Hmph)

Det finns så många aktiviteter där man blottar sig för andra, aktiviteter och högtider där det förutsätts att man har vänner/familj, ensamma får väldig ångest under de tillfällena, exempel är midsommarafton, julafton, möhippor, svensexor etc. Mallen att det ska ske med polare och familj är på ett visst sätt och när man inte kan följa den känner man sig såklart ledsen och ensam. Jag håller med det som vissa skrivit att man ska glädja sig över det man har (om man har någonting) och inte sörja det man saknar.

• Anonym (Hmph)
    Anonym (Hmph) skrev 2012-07-08 20:53:56 följande:
    Det finns så många aktiviteter där man blottar sig för andra, aktiviteter och högtider där det förutsätts att man har vänner/familj, ensamma får väldig ångest under de tillfällena, exempel är midsommarafton, julafton, möhippor, svensexor etc. Mallen att det ska ske med polare och familj är på ett visst sätt och när man inte kan följa den känner man sig såklart ledsen och ensam. Jag håller med det som vissa skrivit att man ska glädja sig över det man har (om man har någonting) och inte sörja det man saknar.

Förlåt TS för de första inläggen som min jävla killkompis skrev! Tur för honom att det var anonymt annars...
Svar på tråden Så ledsen över min möhippa..