Inlägg från: Loveistheshit |Visa alla inlägg
  • Loveistheshit

Så ledsen över min möhippa..

Anonym (Hmph) skrev 2012-07-08 16:07:38 följande:
    Tycker inte minsta lilla synd om dig , du försätter dig själv i denna situation helt frivilligt. Skyll dig själv om du inte tar vara på dina vänner , och sluta gnäll... den enda det är synd om är din mamma som har en så otacksam dotter!

jag blir ledsen för TS skull men ännu ledsnare för din skull, du måste ha undertryckt ilska, eller så är du bara en riktig jävla bitch
  • Loveistheshit

TS jag förstår dig hur mycket som helst! Att känna sig bortglömd är jättehemskt. Hoppas det kommer kännas bättre snart och att bröllopet i alla fall blir underbart! Kramar

• Loveistheshit
    Anonym (married) skrev 2012-07-08 16:15:53 följande:
    Gifte mig när jag var 26, fick ingen möhippa alls. Å andra sidan hade vi bara ett litet bröllop med familjen så det berodde väl på det....

Hur kände du? Hade du någon förhoppning?
  • Loveistheshit
    Ojsan skrev 2012-07-08 16:56:39 följande:
    Av någon anledning så tror jag inte på dig.

Hahaha
  • Loveistheshit
    Anonym skrev 2012-07-09 13:03:23 följande:
    varför är allt som är roligt nu förtiden förknippat med WT? Man måste inte klä på bruden/brudgummen fula kläder och tvinga dem sälja kyssar på stan. Jag vet många som tex fått en dag på ett spa, blivit bortskämd med massage odyl. En tjej som gifte sig fick som möhippa att de gick och målade porslin, något hon hade velat göra ett tag men inte hade råd med.

Håller med helt och hållet! Stör mig och är less på WT uttrycket överhuvudtaget
Svar på tråden Så ledsen över min möhippa..