Så ledsen över min möhippa..
fick en möhippa med en hel del vänner så jag är nöjd men vägen dit var inte så kul.
en kompis var lite putt för att hon inte fick vara tärna (jag var hennes) men jag hade en äldre vän som kändes mer rätt men som kompensation skulle hon då få hålla i möhippan, hon ville. stort misstag, vet inte vad hon sysslade med men vissa vänner (bor längre bort) fick jag reda på att hon inte ens tänkt kontakta, min svägerska bad hon hålla en egen möhippa åt mig för de som bodde där (6 mil bort) för de blev så besvärligt att få samman allt, sen tänkte hon själv hålla 2 åt mig, en där hon och min tärna skulle komma och en där hon och en annan kompis skulle vara med för det gick ju inte att få ihop det. detta var ju inte sanningen då hon inte ens försökte få ihop något hon bestämde sig för att det inte gick och planerade så här från början. tillslut fick jag efter jag fick alla signaler runtomkring plocka bort henne från jobbet men då var ju min tärna lite motvillig till att planera för hon tyckte hon hade tillräckligt så jag fick ju be henne + en kompis att fixa möhippan och så gav jag dem nr till min svägerska så de kunde få hjälp därifrån
den sk kompisen fick en inbjudan till möhippan bara för att de andra kände att de kunde bli problematiskt om hon inte fick (jag brydde mig inte) hon skulle dyka upp men dök inte upp förräns i slutet vid 23 tiden och då skulle hon lägga sig i, jag rätt förfriskad hade visst fräst i åt henne ordentligt. hon försökte låna pengar av alla när vi skulle in på krogen (alla hade tagit ut utan hon som menade att hon inte behövde) ingen ville tack och lov, det sista vi såg av den gifta tvåbarnsmamman var att hon stod och hånglade med 2 främmande karlar........kan lugnt säga att det är ingen som ingår i min vänkrets eller bekantskaps krets längre