Så ledsen över min möhippa..
Detta med möhippor kan verkligen se så olika ut.
På min systers var det bara jag och den andra tärnan men hon ville egentligen inte ha någon (vi var och bowlade och åt sedan middag på restaurang).
På min egen blev det bara tärnan och toastmadam (mina då två närmaste vänner) samt makens syster (som dock bara var med ett tag). Det blev chokladprovning, sälja mintkyssar, picknick och sen hem till oss för ett liet uppdrag (som även maken fick göra) och så grillning på kvällen (även då var maken med). Det var minst tre vänner till som av olika orsaker inte var med men så blir det ibland.
Makens svensexa anordnades av hans far och farbror och så var EN kompis med (vilket innebär att flera som var på bröllopet inte var det)
När min tärna sedan gifte sig året efter såg jag till att med avstämning med både min och hennes toastmadam ta itu med det och vi blev nog tio tjejer varav endast ett fåtal träffat några av de andra innan (gästlistan är ett mycket bra utgångsläge samt avstämning med blivande maken). Alla fick vara med och komma med förslag så det blev lunch, badhuset, minigolf och middag söndagen efter midsommar eftersom det ar enda dagen som fungerade (bröllopet var helgen efter) och bruden ändå var gravid = nykter.
Jag beklagar TS att dina vänner inte prioriterade att du skulle få en möhippa! Jag hoppas att du snart har bättre vänner och tänk på att detta med vänner kan ändras relativt fort.