Så ledsen över min möhippa..
Tråkigt ts. Jag blir ledsen när jag läser.
Det där kunde varit jag, jag är inte säker på att jag skulle få en möhippa om jag gifte mig. Har inga "jättenära" vänner och de jag är kompis med känner inte varandra alls. Ingen av dem har heller något "go" i sig, att ta tag i och organisera en möhippa.
Du är inte ensam! Jag är en riktig planerare/ organiserare, så jag har både fått hoppa in som utfyllnad -en gång hade jag inte ens träffat bruden, men vi kände brudgummen sedan tidigare. Jag hoppade in och styrde upp planeringen så hon fick en rolig och spännande möhippa.
Fick även rycka in och planera, fixa och trixa med en svensexa! Hahaha, jag gjorde nästan allt utom att närvara. *s* Svensexans planering hade havererat totalt, så jag var tvungen att rycka in så vår bästa vän fick ett minne för livet. Samtidigt som jag fixade svensexan gjorde jag även möhippan. *pust*
Oj, det blev lite ot. Men du är alltså inte ensam, tyvärr. Sedan är många inte vana att planera, de vet inte hur man gör och allt känns "stort".
Vet du- ett år efter bröllopet tycker jag du själv gör en slags "fruhippa". Med roligt folk! Planera in någon rolig aktivitet, någon lyxigare aktivitet och nåt lite galet. Sedan går ni på restaurang och efter det krogen där ni dansar som ni var 17 år och det inte finns någon morgondag. Gör det!