Så ledsen över min möhippa..
Ja det är inte jag som ska gifta mig..men min bästa vän...
Jag känner inte hennes andra vänner som hon umgås med nu för tiden..de bor på samma ställe å vi bor några mil ifrån..så det har bara blivit att vi setts lite ytligt vid födelsedagar å så..men de förstod ju att jag skulle/ville vara med å ordna möhippan eftersom jag å min vän har känt varandra i många år å är nära, även om man inte ses varå varannan dag.. vi har setts å planerat möhippan tillsammans å jag har väl känt mig obekväm då jag känt det som att det mesta jag säger inte togs så mycket notis om mm.
Har trott att det bara är jag som uppfatar dem lite dryga å otrevliga mot mig för att jag inte känner dem ordentligt å tänkte att det är ju ett utmärkt tillfälla att lära känna så man kan umgås alla ibland å ha kul.. men när till och med min vän säger på möhippan när vi var ensamma att hon tyckte att de var otrevliga mot mig (speciellt en av dem) så sjönk jag totalt.. kände ju det som att jag hela tiden blev "tilltryckt" tex av vilken musik jag valde etc...men de gillar mig väl helt enkelt inte..känns sisådär inför bröllopet och mitt minne av möhippan känns....inge bra! räcker väl med å säga! tycker inte att jag är värd den behandlingen.. så möhipper kan verkligen göra en ledsen vara sig det är bruden eller nån av vännerna om det inte är "rätt" folk som är med å fixar den. Jag kommer inte säga nått till min vän om det om hon inte tar upp det själv.. då jag vill att hon ska ha ett bra minne av möhippan och ett fantastiskt bröllop..kanske sen efter allt..så hon vet att jag vill inte umgås med henne i den gruppen..=(