• Anonym

Jag har knullat en vattenmelon och sedan gjort en smoothie på slamsorna som blev över. Yummy! Skål

• Meddelande borttaget
  • Anonym

Min hemlighet är väl inte så mörk, men jag skäms. Jag vill att min fru ska gå ner i vikt. Hon gick upp massor under graviditeten, och sen har det bara fortsatt. Avtändande är det, och jag skäms för henne, och jag är trött på gnället om att hon inte har något att ha på sig. Och så önskar jag att hon skulle ta barnet med sig och åka bort en helg, eller till och med en vecka. Jag vill vara ensam hemma, gå och småpula, spela golf utan dåligt samvete, lyssna på min egen musik och spela dataspel halva natten. Jag älskar både fru och barn, men gud vad jag vill att ddt ska åka hemifrån lite...

• Meddelande borttaget
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-07-20 17:20:14 följande:
    Det är väl bara att föreslå?  Du kan ju erbjuda dig själv att ta barnet en helg såatt hon får lite avlastning också så kan ni turas om, hon kanske också vill ha lite egentid? 

Jag har föreslagit att hon åker iväg, både ensam och med barnet, men hon vill inte åka hemifrån. Jag har varit iväg flera helger med barnet, och två helger ensam, och vet att hon egentligen inte gillar det, men accepterar att jag vill.
  • Anonym

Att jag fortfarande tänker på, och ibland drömmer om mitt ex. Min ungdomskärlek som alltid kommer ha en stor plats i mitt hjärta. Hoppas varje dag jag loggar in på fb att han ska adda mig där, så jag får kontakt med han igen. Trots att jag sa upp kontakten.

• Anonym
    Anonym (Isiot) skrev 2012-07-20 09:10:12 följande:
    Var det en "blatte" som våldtog ENGLA och dödade henne? Hm...
    Nej det var uppenbarligen en sjuk människa som hette Anders Eklund. Jag tror dom flesta som läst lite brottsstatistik har ganska bra koll på vilka brott och vilka typer av brott som främst är utförda av "blattar" som du vill kalla dom. Du kan prova kategorin "hedersmord" och se hur många icke "blattar" du hittar där, du kan se kategorin rån och misshandel och se en 2:1 ratio för personer av utländskhärkomst. 
    Om du ska komma med slagkraftiga argument så bör du nog lyckas peka ut mer än ett media uppmärksammat brott. 
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-07-20 17:17:04 följande:
    Min hemlighet är väl inte så mörk, men jag skäms. Jag vill att min fru ska gå ner i vikt. Hon gick upp massor under graviditeten, och sen har det bara fortsatt. Avtändande är det, och jag skäms för henne, och jag är trött på gnället om att hon inte har något att ha på sig. Och så önskar jag att hon skulle ta barnet med sig och åka bort en helg, eller till och med en vecka. Jag vill vara ensam hemma, gå och småpula, spela golf utan dåligt samvete, lyssna på min egen musik och spela dataspel halva natten. Jag älskar både fru och barn, men gud vad jag vill att ddt ska åka hemifrån lite...
    Se till att gå ned i vikt tillsammans med henne. det är ju skitjobbigt att gå ned i vikt. Nyttigt även för en smal att äta sunt och hoppa allt vad kakor, godis och chips heter.
  • Anonym

*Att jag hatar min mamma för hon aldrig visat någon kärlek till mig men skriver på facebook att hon älskar sina svärdöttrar Det gör så jävla ont i hjärtat!

*Jag hatar två av mina svägerskor för att dom har dåligt inflytande på mina bröder samt att dom skrev elaka kommentarer på min blogg för två år sedan.

*Jag sörjer att mina barn inte har en närvarande mormor som inte bryr sig om dom mer än att hon bara skickar ngt billigt plagg från Ullared två ggr om året... En gång när dom fyller år och en gång på jul Dessutom låter hon prislappen sitta kvar och plagget kostar runt 20kr...

*Jag tkr det är jobbigt att min mamma inte gratulerade till graviditeten utan skrev på facebook så alla  kunde se det att  "Ja ,ha ytterligare ett barnbarn att köpa presenter till"

*Jag hatar mina syskon för att dom inte kan acceptera min älskade man och att jag har valt ett liv med honom. Har man inte egen villa,snygg bil och allt annat ytligt så är man ingenting-enligt dom...

Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?