Vad er är mörkaste hemlighet?
http://www.diva-portal.org/smash/record.jsf?searchId=6&pid=diva2:418645Denna kanske fungerar bättre...
Jag har knullat en vattenmelon och sedan gjort en smoothie på slamsorna som blev över. Yummy! 
Min hemlighet är väl inte så mörk, men jag skäms. Jag vill att min fru ska gå ner i vikt. Hon gick upp massor under graviditeten, och sen har det bara fortsatt. Avtändande är det, och jag skäms för henne, och jag är trött på gnället om att hon inte har något att ha på sig. Och så önskar jag att hon skulle ta barnet med sig och åka bort en helg, eller till och med en vecka. Jag vill vara ensam hemma, gå och småpula, spela golf utan dåligt samvete, lyssna på min egen musik och spela dataspel halva natten. Jag älskar både fru och barn, men gud vad jag vill att ddt ska åka hemifrån lite...
Att jag fortfarande tänker på, och ibland drömmer om mitt ex. Min ungdomskärlek som alltid kommer ha en stor plats i mitt hjärta. Hoppas varje dag jag loggar in på fb att han ska adda mig där, så jag får kontakt med han igen. Trots att jag sa upp kontakten.
*Att jag hatar min mamma för hon aldrig visat någon kärlek till mig men skriver på facebook att hon älskar sina svärdöttrar
Det gör så jävla ont i hjärtat!
*Jag hatar två av mina svägerskor för att dom har dåligt inflytande på mina bröder samt att dom skrev elaka kommentarer på min blogg för två år sedan.
*Jag sörjer att mina barn inte har en närvarande mormor som inte bryr sig om dom mer än att hon bara skickar ngt billigt plagg från Ullared två ggr om året... En gång när dom fyller år och en gång på jul
Dessutom låter hon prislappen sitta kvar och plagget kostar runt 20kr...
*Jag tkr det är jobbigt att min mamma inte gratulerade till graviditeten utan skrev på facebook så alla kunde se det att "Ja ,ha ytterligare ett barnbarn att köpa presenter till"
*Jag hatar mina syskon för att dom inte kan acceptera min älskade man och att jag har valt ett liv med honom. Har man inte egen villa,snygg bil och allt annat ytligt så är man ingenting-enligt dom...