• Anonym

Vad er är mörkaste hemlighet?

Singoallaa skrev 2012-12-03 20:29:10 följande:

Har du strypt din ko som skitit och bajsat ner sig av plågor också?
    Djuren du äter har också lidit. Betydligt mer än katten som det skrevs om.
    Vet du om att hangrisar t.ex. kastreras utan bedövning?
  • Anonym
    Singoallaa skrev 2012-12-03 21:27:06 följande:

I min värld rättfärdigar det inte att strypa en katt till döds där den stackars katten bajsat och kissat på sig i chock! Det är vad inläget handlar om! Fattar inte att någon kan tycka detta är okej?!?!!
    Du silar mygg och sväljer kameler. Vem är du att raljera över djurplågeri när du sanktionerar det varje dag? Du är faktiskt inte bättre själv, även om du gärna vill känna dig bättre än kattstryparn.
  • Anonym
    Singoallaa skrev 2012-12-03 21:38:29 följande:

Sväljer kameler? Vad vet du om mig? Ingenting, nada. Lägg ner.
    Du äter kött från köttindustrin och hatar en person som har plågat en katt som var älskad. Hyckleri.
  • Anonym
    Anton Chigurh skrev 2012-12-03 21:44:20 följande:
    Vad tänker du på här ???

Förutom galtarna och kastreringen.
    Katten som ströps hade någongång en ägare som tyckte om den och som gav den kärlek etc. Den fick mys, god mat ibland etc.
    Valfritt djur i djurindustrin föds upp under vidriga former, transporteras till ett slakteri och avlivas i panik.
    Är det så himla svårt att förstå?
  • Anonym
    Singoallaa skrev 2012-12-03 21:59:33 följande:

Det vet du ingenting om! Du vet väl om att djurplågeri är förbjudet i Sverige?
    Så det som händer på t.ex. slakterier är inte djurplågeri?
  • Anonym
    Singoallaa skrev 2012-12-03 22:00:47 följande:

Du får starta en ny tråd där vi förfasas över den hemska djurindustrin!
    Du förfasas över djurplågeri och skriver att djurplågare ska brinna i helvetet samtidigt som du sanktionerar djurplågeri. Du är en hycklare.

On topic: Jag hatar djurplågare. Jag hatar djurplågare så mycket att jag skulle vilja misshandla köttätare och låta dom utstå lidandet som de orsakar djuren i köttindustrin som de stödjer. Men det är en hemlighet som ingen vet om mig.
  • Anonym
    Anton Chigurh skrev 2012-12-03 22:02:05 följande:
    Jag har varit lantbrukare på heltid, med djurhållning, gjort åtskilliga besök på diverse slakterier, så ja, det är himla svårt att förstå....
    Så djuren myser när de står i trånga utrymmen inomhus i månadsvis, äter onaturlig mat och åker på löpande band till slakt? Knappast. Jag har gjort mängder av besök på gårdar i mitt jobb och jag lider med djuren. Hade hellre varit katten i tråden än valfri gris eller kyckling i Europas djurindustri.
  • Anonym
    Singoallaa skrev 2012-12-03 22:07:19 följande:

Du vet inget om vad jag görr eller äter eller vilka val jag tagi i livet, så lägg ner!
    Lägg ner själv, djurplågare.
  • Anonym
    Anton Chigurh skrev 2012-12-03 22:07:38 följande:
    Det är mycket du inte vet. Väldigt mycket. Många djur behandlas illa, jävligt illa, å det är helt åt helvete, men som väl är finns det schyssta bönder, och det finns schyssta slakterier.
    Du vet lika väl som jag att de schyssta villkoren är i minoritet. Jag har gjort åtskilliga besök på slakteriet som anses vara ett av de mest djurvänliga i landet, och det är ett horribelt löpande band med spälor som sitter tillräckligt tätt för att kalvarna inte ska trycka ut huvuden i panik när de försöker fly.
    Och jag har sett massor av gårdar där grisar trängts inomhus - de har aldrig fått se solen - i hemska lukter - trots att grisar t.o.m. har bättre luktsinne än hundar och lider massor av den miljön.
    Och jag har sett tusentals kycklingar stå i nätburar i mörka rum.

Men en strypt katt är förstås värre (bullshit).
  • Anonym
    Singoallaa skrev 2012-12-03 22:11:26 följande:

Jag har aldrig plågat ett endaste djur i mitt liv! Varför kallar du inte kattstryparen för djurplågare?
    För att kattstryparen inte hycklar. Som du.
Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?