• Anonym

Vad er är mörkaste hemlighet?

Jolanta skrev 2012-12-04 21:52:58 följande:
    Och ändå får du inte knulla. och utvägen är horgatan?

Ja, jag säger då det.

vad ska jag göra då menar du?

jag har fått knulla, men då har jag låtsas vara någon annan. till exempel en brat. men vill ju att hon ska vilja knulla mig.. inte min fake:ade personlighet

• Anonym
    Anonym skrev 2012-12-04 21:57:54 följande:

vad ska jag göra då menar du?

jag har fått knulla, men då har jag låtsas vara någon annan. till exempel en brat. men vill ju att hon ska vilja knulla mig.. inte min fake:ade personlighet

Men vad gör du för att få till det? Du klagar på att tjejer är passiva - står du och väntar på att någon ska ta initiativ?
    Du måste ju vara aktiv själv.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-12-04 21:59:50 följande:
    Men vad gör du för att få till det? Du klagar på att tjejer är passiva - står du och väntar på att någon ska ta initiativ?
    Du måste ju vara aktiv själv.

verkligen inte, tar ofta kontakt med tjejer. men det blir bara ingeting av det hela. kanske har jag fel personlighets aura som folk inte vill ha sex med?

Anonym (skäms) skrev 2012-12-04 22:12:21 följande:
    Och då är en hora lösningen???

vill inte fake:a... känns verkligen fel. men hora känns ju också fel. återvändsgränd...

• Anonym

Min mörkaste hemlighet är att jag jämför mig konstant med andra människor, särskilt min syster. Ibland gläds jag åt hennes missöden och jag är förtvivlad över att jag känner såhär! 

• Anonym
    lollisen skrev 2012-12-05 09:49:03 följande:
    Finns ju en uppsjö av olika forum där folk träffas enbart för att få till det, provat? Alltså datingsidor där man går rakt på sak så att säga...
    där tjejerna får så mycket erbjudanden så att chansen är väldigt liten att man har en chans. har provat
  • Anonym
    TessTess93 skrev 2012-12-05 13:08:06 följande:
    Anonym, Får tjejerna många erbjudanden så måste du skriva något som gör att du verkar vara speciell annars lär du ju inte få något någonstans..

fast tycker inte om att överdriva. tjejer är egentligen inte mer speciella än oss killar, ibland tycker jag bara att det går till en överdrift allt smörande för tjejer.

varför ska det vara som så att man som tjej bara kan luta sig tillbaka medan killar får avvisande efter avvisande?

motpolen för en tjej skulle väl vara: varför ska man som tjej hela tiden behöva vara det svagare könet eller få ha sämre spatial förmåga än männen?

kanske är tjejer egentligen värda smöret (pga att vi faktiskt är olika, män o tjejer), men det sticker i mina ögon när jag får se att det överdrivs. kommer aldrig bidra till den marknaden så att säga.

I verkligheten har man ju större chans på tjejer än på nätet. den saken är klar. så jag håller mig till verkligheten vid försök till eventuella ragg.

• Anonym
    Anonym (Rädd) skrev 2012-12-07 20:03:25 följande:
    Jag tror på allvar att nåt kommer hända med jorden den 21/12 2012. Antaligen kommer jorden gå under eller så kommer det bli en zombie apocalyps.
    Är jätte rädd.

Har fått tillbaka mina självmordstankar men till min man säger jag att bara min ångest är tilbaka.
    Varför just i år och inte år 2112? Vore inte det mer symmetriskt?
  • Anonym
    Patricia Sandell93 skrev 2012-12-07 21:19:32 följande:
    Kan ni hålla käften med era jävla OT diskussioner? Det här är ingen diskussions tråd om djurplågeri osv, håll den i en egen tråd, puckon!

Min mörkaste hemlighet som bara min partner vet är att jag blev sexuellt utnyttjad till och från under min uppväxt av diverse personer. Så, haka på och bekänn på!
    jomen, man kanske vill svara?
    att det e djurplågeri, så ömmar man för det.
    i övrigt; jag har oxå blitt sexuellt utnyttjad. inte sagt ett ord om det. sista skriket var när jag blev våldtagen. jag fick nåt som heter posttraumatisk stress syndrom.
    ingen trodde på mig. jag bär allt själv.  
  • Anonym
    Anonym (j) skrev 2012-07-08 23:35:03 följande:
    Jag puttade min kusin som var typ 1, ner från en soffa så han slog i tänderna i soffbordet. Jag låtsades som ingenting när hans mamma kom och tröstade honom.
    Jag spottade i en tjejs skor i skolan som hämnd för att hon var extremt jobbig. Sa inget till nån. 

Åh fy fan va svinigtKräks Orkar inte läsa mer efter detta sjuka inlägg
  • Anonym

Jag är en olycklig själ, och vart det sen jag var barn...
    INGET kan göra mig lycklig...

Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?