Vad er är mörkaste hemlighet?
Ja, jag säger då det.
vad ska jag göra då menar du?
jag har fått knulla, men då har jag låtsas vara någon annan. till exempel en brat. men vill ju att hon ska vilja knulla mig.. inte min fake:ade personlighet
jag har fått knulla, men då har jag låtsas vara någon annan. till exempel en brat. men vill ju att hon ska vilja knulla mig.. inte min fake:ade personlighet
verkligen inte, tar ofta kontakt med tjejer. men det blir bara ingeting av det hela. kanske har jag fel personlighets aura som folk inte vill ha sex med?
vill inte fake:a... känns verkligen fel. men hora känns ju också fel. återvändsgränd...
Min mörkaste hemlighet är att jag jämför mig konstant med andra människor, särskilt min syster. Ibland gläds jag åt hennes missöden och jag är förtvivlad över att jag känner såhär!
fast tycker inte om att överdriva. tjejer är egentligen inte mer speciella än oss killar, ibland tycker jag bara att det går till en överdrift allt smörande för tjejer.
varför ska det vara som så att man som tjej bara kan luta sig tillbaka medan killar får avvisande efter avvisande?
motpolen för en tjej skulle väl vara: varför ska man som tjej hela tiden behöva vara det svagare könet eller få ha sämre spatial förmåga än männen?
kanske är tjejer egentligen värda smöret (pga att vi faktiskt är olika, män o tjejer), men det sticker i mina ögon när jag får se att det överdrivs. kommer aldrig bidra till den marknaden så att säga.
I verkligheten har man ju större chans på tjejer än på nätet. den saken är klar. så jag håller mig till verkligheten vid försök till eventuella ragg.
Orkar inte läsa mer efter detta sjuka inlägg
Jag är en olycklig själ, och vart det sen jag var barn...
INGET kan göra mig lycklig...