• Anonym (ts)

Otrevliga kändisar du träffat!?

Alla har ju såklart dåliga dagar och jag skulle vilja höra när du träffat en otrevlig kändis
    och vad som hände?

(Jag har inte träffat henne, men grannar har)   

Den vackra programledaren för "***** på Liseberg" (nämner inga namn) ska tydligen vara skitotrevlig.
    Har så svårt att se det, men tydligen. Hon hade en spelning här på orten och spottade snuset ut på
    dansgolvet och krävde varma hamburgare till hennne och bandet direkt efter att dom spelat
    klart och var bara allmänt otrevlig mot alla som arbetade med danskvällen. 

Sen har jag hört att en viss tjej som bakar underbart i "***** bakar" ska vara otrevlig och även
    programledaren för "Äntligen hemma." 

Har du träffat någon otrevlig kändis, vem? Glad      

(och kom ihåg att det här är lite på skoj, så hoppas ingen tar illa upp) 

• Svar på tråden Otrevliga kändisar du träffat!?
  • Anton Chigurh
    Magnus Samuelsson, världens starkaste man, Let's Dance vinnare, bla. Och det säger jag bara, att mer ödmjuk och trevlig människa får ni fan leta efter alltså, så otroligt genomsnäll  och gemytlig. Och Kristin, hans fru, var inte ett dugg sämre hon. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Fanny b
    Tom Araya skrev 2012-11-10 05:32:23 följande:
    Har knappt träffat några kändisar (sett däremot) men ett ex jobbade i en matvaruaffär där Jonas Gardell brukade handla och hon tyckte han var jävligt dryg.
    Jag fick samma intryck efter följt hans chatt efter den första delen av hans "torka aldrig tårar utan handskar". De personer som bara  berömde serien och handligen var han vänlig emot. De personer som ifrågasatte vissa aspekter av serien var ofta otrevlig mot. Jag inser givetvis att denna chatt inte fullt ut visar hans personlighet, men jag tyckte den gav indikationer på att om man inte stod på hans sida var man emot honom personligen.
  • pluvdo

Magnus verkar trevlig!

Anton Chigurh skrev 2012-12-21 21:48:12 följande:
    Magnus Samuelsson, världens starkaste man, Let's Dance vinnare, bla. Och det säger jag bara, att mer ödmjuk och trevlig människa får ni fan leta efter alltså, så otroligt genomsnäll  och gemytlig. Och Kristin, hans fru, var inte ett dugg sämre hon. 

• SweeneyTodd

Kenza...
    Jag såg henne en gång, det kom fram ett par flickor(ca 11 år), den första försökte ge  Kenza en kram, och hon bara backade?! Den andra frågade om en autograf och Kenza bara skakade bara huvudet och gick...

• Anonym (Träffar ofta på)

På otrevlighetslistan ligger solklart Linda Isaksson ( Bond söker fru ) högst i topp.
    Så otrevlig och vidrig att hon numera är ett stående skämt på vårt jobb.

Sen har jag en komikerkvinna som jag just nu tappat namnet på som är sjuuuukt otrevlig ( och både m henne och Linda så handlar det om att jag träffat dem många gånger och alltid samma sak ).

Magdalena Graaaf, också helt sjukt jobbig, syns mst hörs mest och tror hon ska få förmåner för hon är kändis, och säger det rakt ut : Men jag är kääänd!  

Katrin Zytomi---hur fan det nu stavas  Arrogant, högljudd och ooootrevlig.

Trevliga som tusan är annars Prinsssan Victoria ( artig, gullig och korrekt), Markoolio,Hanna Graaf ( supermysig! konstigt efter systern hennes är så kocko )  , Sonja Ahlden,  Fredrik Lindström,.

Ska se om jag får fram fler ur hjärnkontoret     

• Anonym (hjul)
    Anonym (ts) skrev 2012-07-10 14:24:33 följande:

Kunde jag inte tro om Måns... *snyft* Han är ju värsta svärmorsdrömmen.
    Den kanske bara hittar på han var trevlig på gröna. gick förbi mig men stannade till och frågade om man med ville ta jort. kan ha ändrat sig på 33 år. mvh måns blivand fru
  • Anonym (hjul)

Den kanske bara hittar på han var trevlig på grönan lund efter sommarkrysset. gick förbi mig men stannade till och frågade om man med ville ta kort. kan ha ändrat sig på 3 år.
  • melicia

Men hallå stöter han på 16 åringar?
  • Anonym (hjul)

En kändis. Nämner inga namn ringde hem till mig och sa han skulle anmäla mig frö jag snackat med hans kompisar på facebook efter att han addat mig på facebook då jag skrev på hans sida. Idiotiskt som fan! Personen har ringt mig 5 gånger sen juli förra året. Senast i mars!

• Anonym (Takida)
    Arbetade på Sundsvalls gatufest för ett gäng år sedan och de värsta "kändisarna" jag var värdinna åt var Takida. De kastade bland annat burkar på marken och sa åt mig att ta upp dem för "det var ju mitt jobb". Kan än idag inte lyssna på dem på t.ex radio då jag får spykänslor. Hur kan man göra så mot en 17-åring?
Svar på tråden Otrevliga kändisar du träffat!?