• Hallonet89

Hur lång tid tog det innan ni blev gravida?

Förstår att allt är individuellt men bara nyfiken :)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur lång tid tog det innan ni blev gravida?
  • EmmaJonsson
    Hallonet89 skrev 2012-07-10 16:28:53 följande:
    Roligt!!! Några tips?
    Kör så det ryker :P Och bli inte besviken om det inte händer något första, andra eller tredje svängen, se det som bra träning ;)
    Men du kan ju alltid prova slänga in en kudde under stjärten :) 
  • Nattafnatta

Röstade 5-6 månader, dock slutade den graviditeten i missfall. Nu är jag gravid igen, haft två menstrationer mellan. Glad

• weasley

Här blev det bebis på första försöket, är bara i vecka 6 ännu men det känns spännande!

• EmmaJonsson
    Nattafnatta skrev 2012-07-10 16:44:56 följande:
    Röstade 5-6 månader, dock slutade den graviditeten i missfall. Nu är jag gravid igen, haft två menstrationer mellan. Glad
    Beklagar, och Grattis!! Tungt med ett missfall, men skönt att det gick så pass bra att bli gravid igen :)
    Verkligen jätteroligt, grattis grattis!! :) 
  • TinkyWinky

Första tog det upp till 3 ½ år sen lyckades vi på första ivf försöket o då hade vi försökt själva i då 3 ½ år.

Nu är vi gravida med syskon o lyckades själva då jag egentligen kan bli gravid sj men är tydligen inte alltid lätt.

vi har försökt kanske 3 mån riktigt mkt med sex varje dag i över en vecka o sista gången va det sex varje dag i 1 ½ vecka o fy fan va strängt
    Men det tog sig så nu blir det bebis februari 2013 :) Hjärta 

★°☆Kewin 9/7-09°ღ°Http://Heromer.blogg.se°ღ°Bf 14/2 -13☆°★
  • Mercurialis

Det har gått på första försöket de tre gånger jag varit gravid.

Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me and just be my friend.
Svar på tråden Hur lång tid tog det innan ni blev gravida?