Inlägg från: Karisma |Visa alla inlägg
  • Karisma

byta köksluckor? köksfrågor!

Hoppar in i tråden.

Jag funderar på att fräsa spår m jämna melan rum i alla mina tråkiga luckor. Så det blir lite så där gammaldags stil. Visst borde man kunna göra det och sedan måla över?? bara man slipa ytan på luckorna så färgen fäster (det är lite glansiga dörrar, vet inte vad exakt)

Sedan hade jag tänkt måla dem äggskals vit eller vad man säger. Och byta handtag. Det borde väl gå och bli snyggt??!!?

__KRAM K__

• Karisma

jennie Brunflo--> Jasså inte mer. Vi hade tänkt göra det själv. Men det kanske är trixigt m fräsningen.

Gjorde din mammas granne som jag hade tänkt eller?? Fräsde hon spår i lådorna åxå eller bara skåpdörrarna. Jag har sett flera varianter på det och vet inte riktigt hur jag ska göra.

Var det mga skåp och lådor som de lämnade in?? Jag har 15skåp och 8 lådor i normal strl. Hade grannen åxå det ung.

Låter bra att du tror det blir snyggt. Jag har inte råd m ett nytt köp, så det här blir det billigaste alternativet. Bara bytet av gokvet blir ju ca 10-12000:- . Så luckorna får gärna vara billiga.

Tack så mkt för ditt svar!!

__KRAM K__

• Karisma

vet att jag sett priser per lucka på ikeas hemsida..Så det finns. Ska kika själv

__KRAM K__

• Karisma

Va bra, då är det bara att beställa då

den sidan är svår att hittade. Sökte som tusan den gången jag skulle ha tag i det.

Jag har måsta gå genom "frågor & svar" för att hitta rätt. Där ligger det en länk till sidan m priser. Så den är svår att hitta.

__KRAM K__

Svar på tråden byta köksluckor? köksfrågor!