Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Anonym

Hudfärgade strumpbyxor?

Jag har nästan alltid svarta strumpyxor men nu har jag köpt en klänning som det inte passar med svart till. Vad tycker ni om hudfärgade strumpbyxor? Funkar det eller är det supertantigt? Bara ben kan jag inte ha, de är alldeles för fula för det.

• Svar på tråden Hudfärgade strumpbyxor?
  • Linda 275

Tights/leggings är lika illa. Använd BUS och ja, om du definierar klass som tanter på Öfre så är beiga strumpor helrätt.

• Anonym

Precis som cloudyberry har jag en massa grejs på benen som inte döljs av BUS. Så alternativet är att gå med fula ben=alla tycker att det ser illa ut, eller att gå med strumpbyxor=ungefär hälften tycker att det är fult (om man ska tro att en tråd på familjeliv ger den rätta statisktikenGlad)

• Anonym
    Delia skrev 2012-07-15 00:25:07 följande:
    Vad är det för fel på dina ben?
    De är bleka, fulla av myggbett och myggbettsärr och andra ärr och så håller vi på att renovera och så plussa på ett gäng rivsår på det. Inte snyggt alls. Jag ser på de hudfärgade strumpbyxornas uppgift som foundation för benen. 
  • Petrellie

Inte ett dugg fult med rätt sort. Jag har klänning eller kjol på mig i princip varje dag på jobbet och det passar inte med mörka strumpbyxor året om, och det passar sig absolut inte att vara barbent större delen av året. Likadant med mina kollegor både här och på de tidigare arbetsplatser jag haft.

Nu finns det iofs ingen regel som säger att något är snyggt för att många har det men jag är helt förbluffad över att folk tycker det är så fult och tantigt med ljusa strumpbyxor. 

• Anonym

japp självklart:) det är snyggt

• Anonym (man)

Kör på hudfärgade glansiga.

Tillsammans med en högklackad sko är det

för mig en "huvudvändare".....Sexigt och classy
    samtidigt.    

• Anonym (puman)

Åhléns har snygga hudfärgade stay-ups, tunna och lätt glansiga. Sexigt och inte ett dugg tantigt! 

• ano1

Håller med Puman och  inlägg 18.

Snyggt och sexigt med hudfärgade glansiga stay ups.

Skulle själv vilja gå ut med en sådan kvinna...   

• Pastell

Självklart kan man ha ett par tunna,glansiga snygga. Det ska jag själv ha på mitt bröllop i oktober. Kan ju liksom inte gå barbent då och andra färger passar inte klänningen.

Svar på tråden Hudfärgade strumpbyxor?