• OliviaViktor

Mammagrupp jönköping fortsättning

Hej allihopa! :)
    Det här är en tråd för alla mammor/pappor i Jönköping kommun som vill komma i kontakt med andra som har barn. Den gamla tråden är så gott som skrotad så jag tänkte, att jag gör en ny!
    Vore kul om alla gamla såsom nya hittade hit!

mvh.
    Olivia Berg

• Svar på tråden Mammagrupp jönköping fortsättning
  • lillensmamma

Jag har ganska fullt nästa vecka så boka ni upp en dag och så får vi se om vi kan komma. 
    carpe diem
  • lillensmamma
    lillensmamma skrev 2012-10-29 22:04:40 följande:
    Jag har ganska fullt nästa vecka så boka ni upp en dag och så får vi se om vi kan komma. 
    Menar såklart denna veckan, kändes verkligen som söndag igår för att Leon var hemma från dagis =) snurrigt värre blev det.
    carpe diem
  • lillensmamma

Hej allihoppa ! ! !

Hur har ni det nu när lovet närmar sig sitt slut.
    Leon har fått gå på dagis hela veckan för min skola hade inget lov :(
    Men de har varit så få barn så har hittat på så mycket roligt med dem, grillat, disco målat ute m.m
    Så kul när de engagerar sig på dagis. . .

Va säger ni om lite bus nästa vecka? Om det är fint väder någon dag kanske vi kan träffas i stadsparken, om någon är bra på att sätta igång en liten brasa så kan vi kanske grilla ?
    Är hundvakt till två extra hundar måndag och tisdag så då får vi hålla oss hemma kan inte lämna alla själva hemma =) då busar de nog sönder huset.

Måndag:

Tisdag:

Onsdag: 
    lillensmamma

Torsdag:
    lillensmamma

Fredag:
    lillensmamma

carpe diem
  • Embracethefear85
    lillensmamma skrev 2012-11-02 10:12:03 följande:
    Hej allihoppa ! ! !

Hur har ni det nu när lovet närmar sig sitt slut.
    Leon har fått gå på dagis hela veckan för min skola hade inget lov :(
    Men de har varit så få barn så har hittat på så mycket roligt med dem, grillat, disco målat ute m.m
    Så kul när de engagerar sig på dagis. . .

Va säger ni om lite bus nästa vecka? Om det är fint väder någon dag kanske vi kan träffas i stadsparken, om någon är bra på att sätta igång en liten brasa så kan vi kanske grilla ?
    Är hundvakt till två extra hundar måndag och tisdag så då får vi hålla oss hemma kan inte lämna alla själva hemma =) då busar de nog sönder huset.

Måndag:

Tisdag:

Onsdag: 
    lillensmamma

Torsdag:
    lillensmamma

Fredag:
    lillensmamma
    Hej!

Allt bra med oss här iallafall:) Vi har varit i Sthöm hos min familj. Kom hem nu ikväll, inte varit inne på nätet så mycket under helgen.
    Härligt att det är bra med er!

Stadsparken låter kanon (Får klä oss bättre denna gången bara :D  )
    Jag kan Torsdag och Fredag.

Skriver in mig på listan:)

Kram kram            
    BF 11:e Mars-2012
  • Embracethefear85
    Träff Stadsparken?

Mån:

Tis:

Ons:
    Lillensmamma

Tors:
    Lillensmamma
    Embracethefear85

Fre: 
    Lillensmamma
    Embracethefear85           
  • lillensmamma

Hej allihopa. Hur har ni det? Vi ligger i magsjuka fy fy inget vidare. Börjar dock bli lite piggare nu. Hoppas ni andra slipper det, det verkar gå runt mkt nu.

// Annelie.

Undra om fru jerez har fått sin lilla bebis än :)

• Fru Jerez

Fru Jerez har ingen bebis än, men värkar var tionde minut å tid för ev igångsättning kl tio imon kram på er alla

• Embracethefear85
    Fru Jerez skrev 2012-11-15 18:38:50 följande:
    Fru Jerez har ingen bebis än, men värkar var tionde minut å tid för ev igångsättning kl tio imon kram på er alla

Lycka till!! :)
  • Embracethefear85
    lillensmamma skrev 2012-11-15 18:18:48 följande:
    Hej allihopa. Hur har ni det? Vi ligger i magsjuka fy fy inget vidare. Börjar dock bli lite piggare nu. Hoppas ni andra slipper det, det verkar gå runt mkt nu.

// Annelie.

Undra om fru jerez har fått sin lilla bebis än :)

Usch ja det har gått hemma hos oss med om vartannat.
    Hoppas ni piggnar till snart! 
Svar på tråden Mammagrupp jönköping fortsättning