• OliviaViktor

Mammagrupp jönköping fortsättning

Hej allihopa! :)
    Det här är en tråd för alla mammor/pappor i Jönköping kommun som vill komma i kontakt med andra som har barn. Den gamla tråden är så gott som skrotad så jag tänkte, att jag gör en ny!
    Vore kul om alla gamla såsom nya hittade hit!

mvh.
    Olivia Berg

• Svar på tråden Mammagrupp jönköping fortsättning
  • Fru Jerez

En liten kille valde kika ut till oss igår kl 20.05 3120 gram 47 cm ! Helt perfekt å heter Matheo :)

• mrsjoy

Stort grattis!! Och jag instämmer i attdet var ett fint namnval :) bra kämpat!! Nu är det stolta storasyskon kan jag tänka :) njuuut!

• Embracethefear85
    Fru Jerez skrev 2012-11-17 09:38:27 följande:
    En liten kille valde kika ut till oss igår kl 20.05 3120 gram 47 cm ! Helt perfekt å heter Matheo :)

Stort grattis till hela familjen! Väldigt fint namn med:)
    BF 11:e Mars-2012
  • eifos86

Hallo på er!

Får man hänga på här? Jag fick min son den 30 septemer (han var beräknad till 18 nov)
    Skulle vara trevligt att träffa andra daglediga mammor här i staden. :)
    /sofie 

• mrsjoy

Självklart får du det Sofie! Välkommen till tråden :) och grattis till lille prinsen! Vad heter han o är det första? :) Jag heter Maria och har två barn, Emilia på 3,5 år o Elvin på 11 månader :) när jag inte är mammaledig läser jag till socionom! Vem är du? :) Just nu i januari har jag fullt upp. Läser en kurs, svägerskan tar examen, och så är ju en höjdpunkt att lilleman blir 1 och det ska fixas inför det:) men i februari o framåt ses vi gärna! Dock har den här tråden dött ut lite tyvärr, men vi får försöka väcka liv i den :) Hoppas alla mår bra o att ni haft det härligt under jul och nyår! Ha en trevlig helg!

• OliviaViktor

hejsanhejsan!!! någon/några som har lust med lite mammaträffar med ungarna snart?? =) våren kikar ju fram med både sol och motivation... kramkram!!

• Embracethefear85
    eifos86 skrev 2013-01-04 11:24:42 följande:
    Hallo på er!

Får man hänga på här? Jag fick min son den 30 septemer (han var beräknad till 18 nov)
    Skulle vara trevligt att träffa andra daglediga mammor här i staden. :)
    /sofie 

Hej!

Välkommen hit! Stort grattis till sonen:)

Får som Maria skrev försöka väcka liv i tråden igen så vi får till en träff!
  • Embracethefear85
    OliviaViktor skrev 2013-01-05 17:44:14 följande:
    hejsanhejsan!!! någon/några som har lust med lite mammaträffar med ungarna snart?? =) våren kikar ju fram med både sol och motivation... kramkram!!

Absolut!
    Välkommen tillbaka till stan:) Hoppas allt är bra med er!!

Svar på tråden Mammagrupp jönköping fortsättning