• Súdamerika

17 - 18 år oskuld...vanligt?

Jag var vid den respektabla ålder av 14 fyllda år, men att vara 17 och oskuld är nog ingenting ovanligt.

Förälskad och stolt fl-förlovad till J a d e d!
  • Súdamerika

Fö min kompis, som är över 2 m, kroppsbyggare, ljusbrunt halvlångt hår och solbränd(dvs. Karikatyren på en attraktiv man för svenska tjejer) som hade tjejer som svärmade honom dygnet runt var 20 innan han förlorade sin. Det blev aldrig av helt enkelt.

• Súdamerika
    Anonym skrev 2012-07-17 02:42:13 följande:
    Karikatyr? sv.wikipedia.org/wiki/Karikatyr Jag var för övrigt 18, och jag är varken ful eller konstig.

Ska vi märka ord?
  • Súdamerika
    Anonym skrev 2012-07-17 23:02:49 följande:
    Ja, det tycker jag. Det är tråkigt och jobbigt att behöva gissa sig till vad folk menar.

Förstod du illa det jag skrev? Det behövdes verkligen inga gissningar för en normalbegåvad människa.
  • Súdamerika
    Anonym skrev 2012-07-18 02:31:38 följande:
    Jodå, jag förstod vad du menade. Låt mig uttrycka mig litet tydligare: Du använde ett ord fel, vilket får dig att framstå som en dumskalle. Du bråkar när du blir rättad, vilket bekräftar att du ÄR en dumskalle.

Om du förstod vad jag menade, varför tjafsar du? Bekräftelsebehov? Varför är du anonym? Kan du inte argumentera utan att ha en anonymitet som skyddar dig när din försvarsmekanism inte räcker till? Fö är Svenska är trots allt inte mitt förstaspråk.
Svar på tråden 17 - 18 år oskuld...vanligt?