Hej alla
!
Härligt att hitta en tråd med de som har "många" barn. Tänkte få följa med här.
Jag har fyra barn (-90, -94, -97, -03) och väntar nu mitt femte med en ny man. Jag blir 44 år i september och han har precis fyllt 46 och har inga barn. Det har inte varit självklart att den här graviditeten skulle få fortsätta då han inte tycker att man startar med barn vid hans ålder. Vår relation är bara 8 månader, men han är mannen som jag vill bli gammal med. Det har vi skojat om redan tidigt, att vi ska bo på hemmet tillsammans. Vi bor inte ihop men i samma område och inte särskilt långt ifrån varandra. Den här graviditeten var inte planerad, men som sagt en gång oskyddat kan vara allt som krävs. Har aldrig haft svårt för att bli gravid, snarare tvärtom. Men tänkte oxå på att jag nu har passerat 40 år och att det inte är lika lätt då.
Den enda av mina barn som vet någonting är min dotter som är född -94 och hon är helt lyrisk sedan mitt beslut togs om att fortsätta graviditeten. Jag känner mig spänd av förväntan. Enligt KUB har jag BF 16 januari. Ska göra ett RUL den 14/8 och får då se om det datumet står sig. Ska även ta reda på könet. Min dotter önskar sig en syster då hon är ensam tjej bland tre bröder.
Har ännu inte meddelat min chef. Jag har varit på semester i 4 veckor och nu kan jag nästan inte dölja magen längre så jag blir väl tvungen att säga något nu när jag kommer tillbaka. Börjar jobba imorgon igen
.