• fiamedkakorna

Vänar du 4:e barnet i Januari?

Hej!

Känner mig inte hemma i de andra Bf trådarna då många väntar första och andra barnet. Själv väntar jag fjärde barnet och skulle jätte gärna vilja följas åt med andra mammor/pappor som väntar  4:e 5:e 6:e osv i Januari.

Har BF 6:e Januari enligt KUB.
    Så vi får se vad slutgiltiga BF hamnar på enligt RUL :)

• Svar på tråden Vänar du 4:e barnet i Januari?
  • fiamedkakorna

Äntligen hemma efter RUL. Har varit så nervös då vi fick högrisk för downs syndrom på KUB. Vi valde bort FVP då missfallsrisken var högre än att få ett barn med downs.
    BM kollade noga på ultraljudet och hittade inga markörer eller avvikelser. Jag är så lättad!
    Fick nytt BF, 5 januari (förra 6 januari)

Nu ska jag bara njuta av graviditeten! :)

När har ni andra BF? Kankse skulle man sätta ihop en BF-lista? :)

Ha en bra dag allihopa!

• Bu o Bä

Hejsan!

Hoppar in här jag också. Solig

Jag är en fyrbarns mamma som också har Bf januari.

Barnen som alla är/blir helsyskon är födda
    -95, -97, -00 och -06 och är jämt fördelade på två av varje

Ha en bra dag med er allihopa{#emotions_dlg.flower}

• 4 troll

Var på mitt andra ultraljud i tisdags. Var inte riktigt inne i v 18 vid första. Trodde på en julbebis men ultraljudet hävdade 10 jan!

Skönt att få se och höra att allt såg bra ut!

• Adis83

Hej hej!
    Här är en till yngelmamma som väntar femte guldklimpen! Är beräknad den 2 jan enl RUL.
    Mina barn är födda 03. 04, 06 och 08.
    Blir fem år emellan lilltjejen och bebis i magen Hjärta

• Bu o Bä

Var på RUL i går och fick bf 24 januari. (18+2 idag)

Har postat en liten bild på krabaten i bildtråden...Solig

• christinasp

Ny här!

Väntar 5:e den 24 januari. Syskonen är
    pojke 01
    pojke 03
    flicka 08
    flicka 09

Hittills har vi bara fått positiva reaktioner, känns jättebra. :)

• Yoshii

Hej!

Äntligen en tråd för mig

Jag väntar också fjärde barnet med bf 30 Januari och ska på Rul 5/9 längtar!! 
    Är i v 17+3 idag.   

Mina barn är födda 98 ,03 ,10 två pojkar och en flicka.  

• V79

Är nu i v 18+3 och har rul idag (måndag) är väldigt nervös och rädd inför rul, är så rädd att det kommer att vara nått fel på bebisen:-/ skulle helst vilja krypa under täcket och slippa men det löser ju inget.

Bf 25/1-13
  • Bu o Bä
    V79 skrev 2012-08-27 00:23:20 följande:
    Är nu i v 18+3 och har rul idag (måndag) är väldigt nervös och rädd inför rul, är så rädd att det kommer att vara nått fel på bebisen:-/ skulle helst vilja krypa under täcket och slippa men det löser ju inget.
    Hoppas det gick bra för dig idagSolig

Jag var på mitt RUL i fredags och var väldigt nervös innanTyst, jag är ju
    39 år och har varken gjort KUB eller fostervattensprov.
    Men det såg bra ut, det som de kollar efter i alla fall.Glad

• V79

Tack bi och bä:) allt såg bra ut på rul, mest troligt en liten kille. Trodde ett tag att jag skulle svimma av nervositet så nervös som jag var. Skönt att Det såg bra ut för dig med:)

Bf 27/1-13
  • Bu o Bä
    V79 skrev 2012-08-27 19:47:40 följande:
    Tack bi och bä:) allt såg bra ut på rul, mest troligt en liten kille. Trodde ett tag att jag skulle svimma av nervositet så nervös som jag var. Skönt att Det såg bra ut för dig med:)
    Va´ skönt att allt såg bra ut för dig ocksåSolig
  • six ledge

Hej
    Kanske finns plats här?? :)
    Väntar fyran 28:e januari enl. Senaste mens, får se om det budet står kvar efter RUL på torsdag... Lite nervös då vi ställt in oss på KUB och blev nekade i sista sekund för att jag var för "ung" :S
    Äldsta fyller 10 i december och yngsta 4 nästa vecka... Så nu känns det som man har varit småbarnsmamma och fått barn i ett decennie :P
    Helmysigt har det dock blivit nu då smulan där inne har börjat buffla runt så det känns

• mamsan81

Hoppar på här väntar en liten kille den 16e januari, och han blir mitt 4e barn  har sen tidigare flicka -97, pojke -01 och flicka -05

• Yoshii

Det var inte mycket aktivitet här

Jobbar ni om dagarna? Det gör inte jag pga min foglossning och svanskota.
    Men det känns som att det räcker & blir över ändå med alla barnen här  hemma!!

Hoppas ni andra mår bra  

• brage

Jo det verkar som alla här inne har annat för sig :) jag jobbar till slutet av november... Jobbar i storkök och det börjar bli tungt nu...

• 4 troll

Har inte varit mycket aktivitet här... Undrar dock om det är nån mer än jag som fått sitt januaribarn? Min lilla fyra föddes på nyårsdagen och är nu redan två veckor! Trodde hon skulle blivit en decemberbebis men hon var duktig nog att vänta in det nya året! Nio dagar före beräknad födelse fick hon helt plötsligt väldigt brått så vi har nu en minnesvärd parkeringsberättelse!!!

• Mera76

Hej! Kan jag hoppa in? Väntar 4e barnet 12/1. De andra tjejerna är födda 98, 00 och 04 så det är 9 år sedan sist! Denna graviditeten är med annan man, men är ändå mitt 4de. Mina 2 äldsta döttrar bor här jämt, och 9åringen bor varannan v hos sin pappa..

• Mera76

Mamsan81 såg nu att våra barn är jämngamla fast har ett åt som skiljer upp eller ner!

Svar på tråden Vänar du 4:e barnet i Januari?