Inlägg från: Majsan70 |Visa alla inlägg
  • Majsan70

Varför anser ni att man ej får kolla partnerns mail/sms/facebook?

Men varför skall man snoka då? Och om du nu inget har att dölja o din partner inte är intresserad så varför skall denne/a ha lösenordet?
    Jag har inget av min mans lösenord...jag är inte intresserad av att ha det helt enkelt. Min man har mitt lösen till min mail för att jag ibland ber honom kolla den för mig.

Man skall inte snoka i privatsaker helt enkelt!

• Majsan70
    Deelicious skrev 2012-07-17 09:46:13 följande:
    Vad är privat egentligen? Jag och min man lever inte 2 olika liv, vi lever ett liv tillsammans och vi har inga hemligheter eller privata saker. Då anser jag att man inte har ett så starkt förhållande om man har saker privata för varandra.
    Om du lser i raderna ovanför här så har folk skrivit bra saker som kan ge dig exempel på varför det är privat.
    Jag lever ett liv tillsammans med min man men det det innebär inte att vi sitter ihop vid höften för det. Vi har ett oerhört starkt förhållande o berättar det mesta för varandra men vissa saker skall varken han eller jag veta så är det bara.
    I min värld kanske man inte har ett särskilt starkt förhållande om man till varje pris måste ha insikt i den andres liv? Det tyder för mig på en viss sorts osäkerhet.
Svar på tråden Varför anser ni att man ej får kolla partnerns mail/sms/facebook?