• Anonym (funderare)

hittade naken bilder (troligen på min killes ex)

Jag städade hemma hos min kille, och hittade några fotton,
    börjde kolla, föst va det familje bilder, men det va bara några få,
    resten av bilderna va på en tjej, några naken bilder och sedan när hon har trosor och BH
    på sig (toligen hans ex). Kändes jobbigt att hitta dessa bilder, men känns samtidigt som att jag snokat, fast 
    inte min menig alls :S

Vad ska jag göra?

• Svar på tråden hittade naken bilder (troligen på min killes ex)
  • Anonym

Jag personligen hade slängt dem. Vad ska han ha de bilderna för?! Eller så säger du som det är, du hittade dem när du städade, och skulle vilja att han gör sig av med dem.

• Anonym

Hade inte gjort ett piss. Fattar inte vad problemet är.

• Anonym (funderare)
    Anonym skrev 2012-07-17 15:34:42 följande:
    Jag personligen hade slängt dem. Vad ska han ha de bilderna för?! Eller så säger du som det är, du hittade dem när du städade, och skulle vilja att han gör sig av med dem.
    ja, jag vet inte vad jag ska göra, känns konstigt att han har bilder på en tjej som är halvnaken och naken.
    Han sa förut att han hade tagit nakenbilder på tjejer, men inte trode jag väll att han hade kvar några :S

Om jag skulle ha några sådan bilder på mitt ex (vilket jag absolut inte har eller haft), så skulle jag slänga dom när det är slut.
  • Anonym

Känner igen mig... Jag städade också och hittade gamla kärleksbrev och lappar till min sambo från ett av hans ex. Kändes inte superkul. Har fortfarande inte sagt nåt. Dom ligger helt åtkomligt i vår bokhylla. Han sa nyligen nåt i stil med "Jag behöver nog rensa dom här lådorna här" när han var och rafsade i lådorna. "Mmm, det behövs verkligen" svarade jag. :/

• Anonym (funderare)
    Anonym skrev 2012-07-17 15:37:41 följande:
    Men hur kul är det att han har bilder på nån annan brud?
  • The past is now

Alla har vi ett förflutet...gå vidare eller acceptera. Sen undrar jag varför städar du hans lådor/skåp osv? Kan han inte det själv?
  • Spacefrog
    Anonym skrev 2012-07-17 15:34:42 följande:
    I fria, moderna, jämlika Sverige, hade du slängt någons bilder. Gör du alltid så med andras grejer, som du anser att de inte har rätt att ha?

Varför är det så viktigt att äga, kontrollera, förbjuda och dominera?
  • Spacefrog
    Exakt. Inte jag heller. Vad är det som behöver göras? Ingenting.

Tänk om TS hittat sin sambos sexuella fantasier? "Vad ska jag göra"? "Lobotomera honom?".

Ja, jag vet, jag raljerar och överdriver, sorry. Kontentan: rör inte andras grejer. Alla människor har rätt till något slags privatliv. 
  • Anonym
    Anonym (funderare) skrev 2012-07-17 15:39:45 följande:
    Men hur kul är det att han har bilder på nån annan brud?
    Hade inte brytt mig det minsta Vad spelar det för roll?
  • The past is now
    Spacefrog skrev 2012-07-17 15:41:26 följande:
    I fria, moderna, jämlika Sverige, hade du slängt någons bilder. Gör du alltid så med andras grejer, som du anser att de inte har rätt att ha?

Varför är det så viktigt att äga, kontrollera, förbjuda och dominera?
Svar på tråden hittade naken bilder (troligen på min killes ex)