• Mammis

Mammagrupp i Linköping till hösten

Hej Allihopa!
    Jag är en tjej på 27 år med en son på drygt 5 månader som skulle vilja starta en mammagrupp i Linköping till hösten. Vi skulle kunna ses för att fika, utbyta erfarenheter och ta barnvagnspromenader runt Stångån :) 
    Finns det intresse så skriv här eller skicka iväg ett mail till mig! Vi ses! :) 

• Svar på tråden Mammagrupp i Linköping till hösten
  • nyponbuskar

Åh, vilken rolig tråd :) jag bor i gottfridsberg, dottern är dock bara 3 veckor än så länge! Skulle också gärna umgås med fler lediga mammor :)

• Mammis

Kul med någon som bor nära. Vill du ta en promenad nästa vecka? Kanske vill någon annan också följa med isf?

• Javli

Hej Mammis!
    Vi brukar åka till öf i Valla, bodde där tidigare, gör gärna sällskap dit =)

• Mammis

Vad kul! När har du planerat att åka nästa gång? Jag funderar på att gå dit imorgon (onsdag 12 sep) på eftermiddagen. Har ni tid då? Jag kollar Familjeliv lite senare i kväll och ser om du svarat :)

• Javli

Åh, vad roligt vi ska också gå dit till valla öf i morgon, hoppas kunna komma vid 13-tiden.

• Mammis

Vart tyvärr inställt för oss idag. Ska iväg över helgen och behöver fixa en massa. Hade ni det bra? Är det många mammor som går på förskolan i Valla? Ses nästa vecka för en promenad eller öf? 

• Javli

Ingen fara, detkommer fler tillfällen. Vi tänkte nog gå både på måndag och onsdag nästa vecka.

• Mammis

Okej, trevligt! Vi får se om vi kan ta oss dit på onsdag :)

• miksanel

Hej, jag är nyinflyttad i linköping och känner inte så många än så jag är väldigt intresserad av att träffa nya människor, i synnerhet mammor då jag själv är nybliven mamma. Min dotter är nu sju månader och vi behöver aktiveras! Vi bor i Vidingsjö och tillhör Bergas bvc med ÖF. Om någon vill ta en kaffe på stan eller kanske ses på någon mer lekvänlig plats är vi gärna på! Jag är som sagt nyinflyttad så jag vet inte riktigt vart man bör/kan underhålla de små och få i sig en redig kaffe!!

Svar på tråden Mammagrupp i Linköping till hösten