• Mammis

Mammagrupp i Linköping till hösten

Hej Allihopa!
    Jag är en tjej på 27 år med en son på drygt 5 månader som skulle vilja starta en mammagrupp i Linköping till hösten. Vi skulle kunna ses för att fika, utbyta erfarenheter och ta barnvagnspromenader runt Stångån :) 
    Finns det intresse så skriv här eller skicka iväg ett mail till mig! Vi ses! :) 

• Svar på tråden Mammagrupp i Linköping till hösten
  • emiQie

Vart ligger det :) haha ? Jag bor på hjälmsätersgatan 16. Bor du nära kyrkan ?

• nyponbuskar

Precis vid Flamman (studenthaket) Om det säger något? Kyrkan? Vart ligger den? Haha! (Är inte härifrån..)

• nyponbuskar

ICA storgatan? Det blir kanon, ska vi mötas 9.45 eller vill du vara där ännu tidigare?

• Cocish

Hej:) jag är hemma med min dotter på 3,5 månad! Bor i vidingsjö, men tillhör valla faniljecentral! Skulle också tycka det var trevligt att hitta nån o umgås lite med:)

• emiQie

@nyponbuskar jag kan tyvärr inte gå på baby öppet imorgon .. Ska dit på måndag istället om du vill följa med :) ?

• Oney84

Hej!
    Har det bildats någon mammagrupp?
    Jag blev mamma till en liten dotter i september. Hon är nu strax över 4 veckor så vad vi kan göra är än så länge lite begränsat.... Men jag promenerar varje dag runt Stångån eller på andra mysiga ställen. Vill någon följa med?
    Jag träffas också gärna för en fika.
    Vi bor i Vasastan.

Hör gärna av er i tråden eller skicka ett meddelande via min profil om du/ni vill ses :)

• emiQie

Hej :) vi bor uppe i gottfridsberg och har en kille på 6 veckor ! Vi brukar gå på baby öppet i valla går du dit något ?

• Oney84

Hej!
    Nej jag har inte varit i Valla. Än så länge har vi mest gått promenader :) När brukar du gå dit? Finns det vissa dagar som passar de allra minsta bättre än andra?
    Våra små är nästan lika gamla, bara 11 dagar som skiljer :) 

Har du lust att gå tillsammans till Valla någon dag?

• emiQie

Hej :) på måndagar och onsdagar är det för bebisar. Jag och Bentley brukar gå dit och vara med på baby sången :) vilket datum kom hon?
    Ja visst kan vi det göra det :))
    Har du Facebook ? Lägg till mig där i sånna fall för det kan dröja ett par dagar ibland innan jag loggar in här :)
    Emmy Gafor

Svar på tråden Mammagrupp i Linköping till hösten