• Mariah1986

    Någon som haft ont i ena bröstet i en månad?

    Hej kanske konstig rubrik ;P Men jag undrar om någon har varit med om samma?
    får allltid ont i brösten iaf i ena ett par dagar innan mens även förra gången men det har inte slutat att ömma och nu ska jag snart ha min mens igen! gjorde ett g-test ett par dagar efter mensen förra månaden men visade inget! :/ tycker de är så skumt att brösten inte slutar att ömma:(

    tacksam för svar!! :)     

  • Svar på tråden Någon som haft ont i ena bröstet i en månad?
  • Annamy

    Är det på exakt samma sätt som det ömmar som vid mens? Jag själv har ofta ont i mitt vänstra bröst och fick det undersökt för några år sen. Det visade sig vara magsyra som läcker ut då jag har ett brock på magmunnen. Men innan jag visste det så var jag väldigt orolig och kände väldigt mycket på bröstet och då sa läkaren till mig att brösten är så himla känsliga så håller man på och känner och klämmer på dom mycket så blir det dom lätt ömma och det kan hålla i sig ett tag... Men är du orolig så kolla upp det! Lycka till!

  • Mariah1986

    Annamy

    Tack för ditt svar!! :) Aa de är exakt som vid mens :/ skit kosntigt är de! och man blir ju orolig! en del säger att de kan bero på missfall men de tror ja inte då jag och min sambo ska göra ivf till hösten! Men man vet ju aldrig iof! men då borde de ju visats något på testet tycker man :/   

Svar på tråden Någon som haft ont i ena bröstet i en månad?