Någon i Jönköping som ska göra ivf hösten 2012?
Och hur går de för dig Keng ??
Hej tjejer!
Nu händer det inte mycket i tråden.
Lite uppdatering från mig. Fick minus på stickan idag på BIM och bruna flytningar. Så då gick det inte denna gången heller
Nu är våra två gratisförsök förbrukade så vi får snällt betala själva nästa gång. Kollade på deras hemsida idag och det kommer kosta 8590kr för ett FET. Skönt att vi har två i frysen iaf.
Jennie1987, nej det blev ingen fika men det hade varit kul om vi kunde få ihop en snart Jag är inte i Jönköping nu, kommer nog tillbaka i mitten av nästa vecka.
Har pratat med Linköping nu och vi kommer göra FET i januari. Jag kommer göra det i normal cykel så jag slipper massa hormoner. Jag har mått så dåligt av hormonerna så det känns skönt att inte behöva påfresta kroppen med det.
Jenniekk, jo det är jobbigt när det inte lyckas men det känns bättre nu eftersom vi kan göra FET så snart.
Hur går det för dig? Måste kännas helt underbart att ni har lyckats nu
Hej tjejer! Denna tråden har verkligen dött ut. Det är nog lätt att det blir så när motgångarna blir för jobbiga. Efter två misslyckade ivf:er så kände jag att jag ville ta en paus från fm. Vi hade ju två embryo i frysen som vi skulle återföra i jan men de klarade inte upptiningen så där kom ännu ett fall. Efter 3:e ivf:en tog det sig faktiskt Det är svårt att ta in att vi kanske får vårt barn iaf. Jag är nu i vecka 5. Jag vågar inte riktigt hoppas än, det är ju fortfarande väldigt tidigt. Nu vill jag veta hur det går för er andra. Jenniekk hur går det för dig? Vilken vecka är du i? Hur går det för er andra?
Tack!! Jag har inte fått tid för vul än. Har inte td förrän på måndag så det vet inte om att jag är gravid än. I Linköping har de td 3 veckor efter äp. Känns länge och vänta, jag fick ju pluss på stickan i tordags. Jenniekk: Vad skönt att det gick bra trots blödningen. Härligt att ha kommit halvvägs i graviditetten. När är bf? Jennie1987: Hur var det nu? Hur länge ska ni pausa innan ni kör igång igen? Och hur går det med viktnedgången?
Hej tjejer! Vi har tid för vul den 17 april. Det känns jobbigt att vänta så länge. Jag vill veta nu om allt ser bra ut. Det är svårt att glädjas innan man vet om det ser bra ut och om det finns ett hjärta som slår. Eftersom vi fick tillbaka två embryon så är det extra spännande att se om det är en eller två
Allt gick bra idag. Det fanns en liten krabat på 19mm och hjärtat slog Om en månad ska vi göra KUB, ska bli kul att få se den lilla igen.
Hej!
Kul att se lite liv i tråden igen och höra om hur det går för er.
Jag är nu i v.14 och det känns fortfande lite overkligt att jag är gravid. Var på kub i förra veckan och fick se den lilla krabaten. Det kändes jätteskön att se att den levde. Var helt inställd på att det hade gått åt helvete eftersom alla gravsymtom plötsligt försvann.
Vi fick en sanolikhet på 1:3317, så det är låg risk att det är downs.
Nu är det nedräkning för rul som är den 24/6.
Hur går det för er tjejer?
Jenniekk: har de blivit någon bebis ännu? För det var väl i augusti som den skulle komma?
Själv är jag i v.26 nu. Tiden rullar på. Känns fortfarande lite overkligt att jag blev gravid till slut.