• Mariah1986

Någon i Jönköping som ska göra ivf hösten 2012?

Hej finns de några fler i jkpg som ska göra ivf till hösten? hade vart kul att kunna kanske ses och stödja varandra eller bara ha en pra tråd här om de passar bättre :) Ingen av mina vänner går igenom de jag gör, så de kan va skönt att ha någon att dela detta med!

kram!

• Svar på tråden Någon i Jönköping som ska göra ivf hösten 2012?
  • Mariah1986

Hej Keng!!

Va roligt att du börjat :) Nä har inte börjat ännu! Har precis kommit ner till de bmi jag måste ha! Sen har jag försökt i tre veckor att få tag på barnmorskan på ryhov så att hon kan sätta oss i kö! Men har inte fått tag i henne än :/ Hur är dom uppe i Linköping!! Håller tummarna för er!!!!  

• Mariah1986

Va skönt att höra att du bara har positivt därifrån :)
    Dom har krav på 30i bmi! Idag ska jag ringa barnmorskan igen och hoppas att hon svarar denna gången!!
    Hur lång tid fick ni vänta när ni sattes i kö?  

• Mariah1986

Keng

va skönt att de gick så fort hoppas att de kommer gå lika fort här! Jo de är läkaren som kommer skicka remiss, men bm och läkaren jobbar tillsammans! jag har inte fått tag på bm än :( och jag fick inte tag på någon på kvinnokliniken heller !! såå frustrerande!!!!!
    Hur mår du av sprayen ??

• Mariah1986

Aa jag fattar inte varför jag inte får tag på henne! Ringde kvinnokliniken oxå men kom inte fram de va så många i kö! helt otroligt!! Jahaa då har du redan kommit igång för ett tag sen blir ´spännande att följa dig nu :D
    Jag är med små nojjig över biverkningarna hur mycke man påverkas av dom! Hur gammal är du ?
    Förstår att du behöver lite kvinnliga hormoner igen hehe :)

Ha en toppen dag!    

• Mariah1986

Keng

Är de erat första barn eller har ni gjort detta innan ? :)
    Nä du har helt rätt två veckor står man helt klart ut :)
    Du menar att man som högst får vara 10minuter försenad med sprayen ??    

• Mariah1986

Keng

Jaha så de är så pass viktigt alltså! De är intressnat detta med ivf så mycke tankar & funderingar och väntan & längtan och gråt och lycka!
    har ni gjort detta innan eller är de första gången ?   

• Mariah1986

Jahaa hehe försvann de sånt kan va så irreterande !
    Jaha okej, de känns som att de börjar bli så vanligt att folk inte kan få på naturlig väg! Jag känner ingen i min närhet, men oftast är de ju inget man pratar om !
    när jag gjorde spolning kunde dom inte se om dom va igentäppta eller inte! Men i deras papper står de att jag inte är igentäppt, tycker de är fel att skriva så då dom va osäkra!!!! har inte fått tag på bm än ska försöka nu på onsdag igen! jag börjar bli riktigt irreterad faktiskt  

Svar på tråden Någon i Jönköping som ska göra ivf hösten 2012?