• Mariah1986

Någon i Jönköping som ska göra ivf hösten 2012?

Hej finns de några fler i jkpg som ska göra ivf till hösten? hade vart kul att kunna kanske ses och stödja varandra eller bara ha en pra tråd här om de passar bättre :) Ingen av mina vänner går igenom de jag gör, så de kan va skönt att ha någon att dela detta med!

kram!

• Svar på tråden Någon i Jönköping som ska göra ivf hösten 2012?
  • spring

Tack!! Jag har inte fått tid för vul än. Har inte td förrän på måndag så det vet inte om att jag är gravid än. I Linköping har de td 3 veckor efter äp. Känns länge och vänta, jag fick ju pluss på stickan i tordags. Jenniekk: Vad skönt att det gick bra trots blödningen. Härligt att ha kommit halvvägs i graviditetten. När är bf? Jennie1987: Hur var det nu? Hur länge ska ni pausa innan ni kör igång igen? Och hur går det med viktnedgången?

• Jennie1987
    spring skrev 2013-03-20 20:03:38 följande:
    Tack!! Jag har inte fått tid för vul än. Har inte td förrän på måndag så det vet inte om att jag är gravid än. I Linköping har de td 3 veckor efter äp. Känns länge och vänta, jag fick ju pluss på stickan i tordags. Jenniekk: Vad skönt att det gick bra trots blödningen. Härligt att ha kommit halvvägs i graviditetten. När är bf? Jennie1987: Hur var det nu? Hur länge ska ni pausa innan ni kör igång igen? Och hur går det med viktnedgången?

Så glad för din skull spring!! :) 
    Här pausar vi för fullt, har inga planer på att påbörja någon behandling än. Ialla fall inte före sommaren. Får se hur vi känner till hösten :)
    Viktnedgången går jättebra faktiskt! Känns härligt!
    Kan inte fatta att riktig mat kan göra såhär gott!!? :)

Folk har tillochmed frågat om jag gjort en magsäcksoperation! Galet!
    Dock har jag inte fått någon mer mens, men det kommer säkert, någon gång :)         
  • Mariah1986

Grattis spring va underbart att höra!! äntligen lite lycka i tråden :) Har ni vart på vul? Och hoppas test dagen gick perfekt? :) stort grattis!!!

• jenniekk

Spring: hur går det för dig? :) har du fått tid till vul? Jag har bf i augusti... :)

• spring

Hej tjejer! Vi har tid för vul den 17 april. Det känns jobbigt att vänta så länge. Jag vill veta nu om allt ser bra ut. Det är svårt att glädjas innan man vet om det ser bra ut och om det finns ett hjärta som slår. Eftersom vi fick tillbaka två embryon så är det extra spännande att se om det är en eller två

• jenniekk

Spring: Vad spännande! Förstår att ni längtar... :) I vilken vecka kommer du vara då? Har du fått några symptom på att det finns någon liten där inne?

• spring
    jenniekk skrev 2013-04-07 22:14:02 följande:
    Spring: Vad spännande! Förstår att ni längtar... :) I vilken vecka kommer du vara då? Har du fått några symptom på att det finns någon liten där inne?
    Imorgon när vi gör vul så kommer jag vara i v8+2. Jag har mått ganska bra faktiskt fram till förra veckan. Då började illamåendet. Har svårt att få i mig mat och mår illa mest hela tiden så jag har varit hemma från jobbet några dagar.

Uppdaterar imorgon!  
  • spring

Allt gick bra idag. Det fanns en liten krabat på 19mm och hjärtat slog Om en månad ska vi göra KUB, ska bli kul att få se den lilla igen.

• Jennie1987
    spring skrev 2013-04-17 20:36:11 följande:

Allt gick bra idag. Det fanns en liten krabat på 19mm och hjärtat slog Om en månad ska vi göra KUB, ska bli kul att få se den lilla igen.

Åh! Vad roligt att höra! :)
    Skönt att allt såg bra ut. Och grattis igen!! :) :) 
Svar på tråden Någon i Jönköping som ska göra ivf hösten 2012?