• Mariah1986

Någon i Jönköping som ska göra ivf hösten 2012?

Hej finns de några fler i jkpg som ska göra ivf till hösten? hade vart kul att kunna kanske ses och stödja varandra eller bara ha en pra tråd här om de passar bättre :) Ingen av mina vänner går igenom de jag gör, så de kan va skönt att ha någon att dela detta med!

kram!

• Svar på tråden Någon i Jönköping som ska göra ivf hösten 2012?
  • keng

Grattis! Åh vad roligt!! Har du räknat ut när bebisen kommer?

• Mariah1986

Väntan på mirakel : Jag tycker absolut att du ska läsa dina journaler!!!!!!! Jag litar inte på dom någonstans faktiskt! Japp de va Anders som vi hade!! Kolla upp dina journaler de är ett gott råd!!!

JennieKK GRATTIS!!! va roligt :) :)  

• Mariah1986

Hej tjejer jag uppdaterar lite här! Fick för mig idag att ringa Linköping RMC bara för att se om våran remiss hade tagit sig fram, och svaret va NEJ HÖR FINNS INGEN REMISS!!! JAG BLIR GALLLLLLLEEEENNN SNART !!! så imorgon får jag ringa berit igen och fråga VARFÖR den inte blivit skickad trots att de är ett par veckor sedan som den SKULLE skickas!!! precis när man börjat må bättre igen och veta att den faktiskt skickats SÅ HAR DEN INTE DE  :(

• Jennie1987
    Mariah1986 skrev 2012-12-05 19:18:14 följande:
    Hej tjejer jag uppdaterar lite här! Fick för mig idag att ringa Linköping RMC bara för att se om våran remiss hade tagit sig fram, och svaret va NEJ HÖR FINNS INGEN REMISS!!! JAG BLIR GALLLLLLLEEEENNN SNART !!! så imorgon får jag ringa berit igen och fråga VARFÖR den inte blivit skickad trots att de är ett par veckor sedan som den SKULLE skickas!!! precis när man börjat må bättre igen och veta att den faktiskt skickats SÅ HAR DEN INTE DE  :(

Fy vad jobbigt vännen! Att det ska va såna problem att få iväg en remiss!!? Förstår att det måste kännas frustrerande och att du blir galen! Hade jag också blivit!

Håller tummarna för att du får ett bra svar av Berit imorgon och får veta vad som händer egentligen.

• Mariah1986

Hej tjejer! har idag pratat med berit och remissen var skickad, men den har kommit tillbax av en anledning ;( jag är helt förkrossad min sambo likaså! Detta bakslag innebar att våran ivf kommer inte att på börjas förens om ett år ;( våra hjärtan är i tusen bitar ;( Hoppas de går bättre för er!!!
    Och hur går de för dig Keng ?? 

• Jennie1987
    Mariah1986 skrev 2012-12-06 16:11:16 följande:
    Hej tjejer! har idag pratat med berit och remissen var skickad, men den har kommit tillbax av en anledning ;( jag är helt förkrossad min sambo likaså! Detta bakslag innebar att våran ivf kommer inte att på börjas förens om ett år ;( våra hjärtan är i tusen bitar ;( Hoppas de går bättre för er!!!

Va!? Om ett år!!??? Hur kan det ta sån lång tid? Fattar inte att det ska va så himla svårt! :(
    Tänker på dig jättemycket! 
  • väntanpåmirakel

Nej, vad jobbigt! Så de kan alltså skicka tillbaka en remiss bara sådär å säga att man får återkomma om ett år? Undrar hur det går med vår remiss då, vågar knappt ringa å fråga om de fått den...

• spring
    Mariah1986 skrev 2012-12-06 16:11:16 följande:
    Varför kom remissen tillbaka och varför måste ni vänta så länge?
Svar på tråden Någon i Jönköping som ska göra ivf hösten 2012?