Inlägg från: Anonym (Delade muskler) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Delade muskler)

Delade magmuskler och ser ut att vara höggravid

Hej! Jag fick tvillingar förra året och ser fortfarande gravid ut. Har varit hos läkaren som konstaterade att jag har delade magmuskler. Jag är smal i övrigt och får på mig alla mina kläder som jag hade innan, förutom byxor som inte går att knäppa pga magen. Det enda som fungerar är mammabyxorna. Jag mår psykiskt dåligt och vet nye var jag ska vända mig. Jag kan nästan säga att jag ser ut som "gröna Druvan" och lite till på magen. Har tränat lite på egen hand men utan resultat. Var ska jag vända mig och finns det hopp?

• Svar på tråden Delade magmuskler och ser ut att vara höggravid
  • Anonym (Delade muskler)

Det är absolut inte mycket tid och går verkligen att få till. Är det plankan som rekommenderas då? Fysiska besvären är ryggont och att magen spänner så enormt. I slutet av dagen när jag ätit uppstår ett så fruktansvärt tryck känns det som från insidan av magen att det känns som att magen ska explodera. Den blir hård och det gör ont. Ryggen gör ont hela tiden för det känns som att man går runt och bär på en säck på flera kilo. Fick träffa en sjukgymnast under några månader men det gav inte så mycket resultat heller utan jag skulle fortsätta på egen hand.

Svar på tråden Delade magmuskler och ser ut att vara höggravid