Inlägg från: Ladythewinter |Visa alla inlägg
  • Ladythewinter

Ni som varit på Ölands djurpark....

jag som själv är från Öland kanske har tröttnat men det är för dyrt inträde, maten där inne är varken god eller speciellt billig, djuren är tyvärr inte i bästa skick. (väldigt synd om dom)

stugorna vet jag inget om för där har jag inte varit. jag satsar hellre på kolmårdens djurpark. 

men alla tycker vi olika. var länge sen jag ar där nu men en bekant var där förra vecka. nya piratlandet ska vara bra säger dom. 

• Ladythewinter
    Alby skrev 2012-07-20 17:46:18 följande:
    Jag har typ växt upp på Ölands djurpark, och alltid älskat det. Men på de sista åren så har djurparken förfallit lite.
    Väldigt inriktat på att tjäna pengar och djuren mår inte så bra där.
    Kolmården är mycket mycket bättre, men om ni bor i småland så kan man ju åka dit över dagen bara?
    Har några bekanta som har sovit i stugorna på djurparken och de tyckte att det var äckligt rent ut sagt. Dåligt städat, madrasser var äckliga o.s.v.
    tänkte likadant, var där varje år som liten och tyckte det var suuuuuper kul, men nu, pinsamt att det är så dåligt. Om de la pengarna på att ruska upp stället, men tyvärr, de har ju fått en del dålig kritik i tidningarna genom åren.. 
Svar på tråden Ni som varit på Ölands djurpark....