VLC Cambridge Nutrilett diet
Jag tänkte börja igen imorgon. Tänker sunt förnuft i min viktnedgång med kör VLCD-kurer då och då för att snabba på det hela lite.. Och för att motivera mig själv :)
Behöver gå ner minst 5-6 kilo på 10 veckor!
Jag tänkte börja igen imorgon. Tänker sunt förnuft i min viktnedgång med kör VLCD-kurer då och då för att snabba på det hela lite.. Och för att motivera mig själv :)
Behöver gå ner minst 5-6 kilo på 10 veckor!
SweetHoney; När börjar Komvux för dig? Alltså hur många veckor är det dit?
Kul att vi är fler! Man kanske kan köra igång med utmaningar eller liknande? Att köra en månad tex och då bestämma vad målet är när månaden är slut. Sedan rapporterar man in sin vikt eller viktförändring varje vecka och skriver hur det gått. Hänger på Viktklubb också så är nog lite inspirerad därifrån ;) bara en tanke! Men att skriva av sig "bara" är inga fel heller direkt!
Jag har börjat idag iaf och vågen visade 68,7 kg. Målvikten på lång sikt är 55 kg, men jag vill nå minst 63 kg (dvs -5,7 kg) på 10 veckor :)
Åt tre bars och en smoothie igår, lite för "mycket" sett till "riktig VLCD-kur", men hade ändå gått ner några hekto imorse!
Funderar på att gå in helhjärtat med att köpa färdiga snoothies och dricka tre gånger om dagen. Det blir ca 60 kr/dag i jämförelse med ca 50 kr/dag med pulverdrinkarna. Det är det nog ändå värt för mig
Ni som äter färdiga shakes/bars - hur kan en vanlig dag se ut för er med antal måltider?
Byter ni ut två pulvershakes mot en färdig shake/bar, eller äter ni lika många (5 st/dag)?
*nyfiken tjej*