VLC Cambridge Nutrilett diet
Hej!
Får man hänga på?!
Startade idag och ska äta 600 kcal om dagen i 28 dagar! Dag 1 har gått bra, men hur mår man imorgon!?!
Hej!
Får man hänga på?!
Startade idag och ska äta 600 kcal om dagen i 28 dagar! Dag 1 har gått bra, men hur mår man imorgon!?!
Hur går det för er?
För mig går det bättre än förväntat (dag 3 idag), förutom att jag är väldigt arg! Säger sanningen till folk jag blir irriterad på t ex!
Halloj!
Har inte varit inne på ett tag, och OJ vad ni har skrivit! Kul!
Min första vecka gick jag ner 3,3 kg. Hade hoppats på lite mer... men men!
Jag äter ca 600 kcal om dan, men denna vecka har jag barnen och äter "middag" med dom.
Det vill säga 100 - 200 kcal, t ex grillade champinjoner, en liten kycklingfile eller liknande.
Annars äter jag;
Frukost: 1 ägg (85 kcal)
Lunch; Färdig shake/smoothie (180-200 kcal)
Sent mellanmål: 1 påse shake från Slanka (170 kcal)
Jag använder en app i telefonen som heter ShapeUp för att hålla kolla på kalorierna varje dag. Kostar 109 kr för 3 månader. (finns även gratis men saknar vissa funktioner då)
Dessutom är jag oxå EXTREMT hungrig!
Har kommit underfund med att om jag dricker cola light så blir jag lite mättare! Vatten rinner ju bara rätt igenom....
Så Cola light gör att jag överlever detta!
Jag hade oxå svårt att sova första typ veckan! Vaknade mitt i natten, var inte hungrig, men kunde inte somna om! Tack och lov har detta gått över nu!
Dag 18 för mig idag, och - 5,7 kg!
Hur går det för er andra?
Hej!
Jag gick ner 8 kg på 28 dagar med renkur/600 kcal om dagen.
-9 cm i midjan!
Superhärligt!
Nu börjar den svåra resan att försöka äta "normalt"! Har tänkt äta 1200 kcal om dagen och träna så mycket som möjligt. Helst 6 dagar i veckan, men då en del promenader oxå.
Lycka till alla ni andra!