VLC Cambridge Nutrilett diet
Måste bara kolla läget här inne :P
Ingen som just nu går på kur?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-20 03:16
VLCD skulle de ju stå i rubriken så klart ;)
Måste bara kolla läget här inne :P
Ingen som just nu går på kur?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-20 03:16
VLCD skulle de ju stå i rubriken så klart ;)
Men ååååh va kul att vi är så många :D
Shit nu vaknade min trötta hjärna till liv ;)
Jag skulle börja med ren kur,men de var KÖRT.Åkte på Bältros :( Så Dr sa att jag var tvungen att äta minst middag varje dag ivf :/ Men jag har skippat potatis & ris och sånt och bara ätit kyckling med sallad till :)
Skit jobbigt är bara förnamnet,jag är HUNGRIG hela tiden,sockerberoende som jag är så munnar jag på pepsi då och då,jag har liksom druckit 3 liter om dagen förut :-O "skäms"
Har ingen våg,men vet att jag har ca 20kg som jag SKA gå ner!
Ni som äter/dricker detta,orkar ni verkligen motionera också? Eller är det bara dom här första dagarna som är så här jobbiga? Min mage vill ha mat & min hjärna säger CHOKLAD hela tiden ;) Mina ben är skakis efter en tur uppför trappan hahaha
Jag har kört kuren för många år sedan med lyckat resultat,men minns inte att de var så här jobbigt :P
Varför jag gått upp så förbaskat är för att jag käkat kortison mot min tarmsjukdom,svullen gris är mitt nya namn ;)
Eller jag känner mig så ivf.
Känns lättare idag....tror jag.
Men visst beror det väl på hur mycket övervikt man har,alltså resultatet i kilon.Har man 50kg övervikt går det "snabbare" va?
Som sagt har jag ingen våg,måste nog köpa en,kanske blir lite mer taggad då.
Känner under hakan att de hänt något positivt ivf,och magen för den är ju tom ;)
Är 165 cm lång & vägde ivf lite över 80kg nu när jag började.Dock ska jag INTE ner till pinn smal vikt.Jag blir så smal i ansiktet då och ser helt tärd ut :P
Duktiga ni är :D
Själv håller jag på å dör! Somnade inte fören kl 4 i morse....visserligen har jag varit Pepsi missbrukare så jag tror att de är de som gör att jag mår såååå dåligt.
Har druckit 3 liter om dagen förut och jag vet inte om de blev för snabbt att bara sluta rakt av,känns som om min kropp håller på å kollapsar,är alldeles svimfärdig hela tiden.....
Ho ho där ute hur går det för er?
Måste bara fråga en sak,jag har köpt mina CB via nätet (tradera).Nu var dom slut och jag skulle köpa här där jag bor av en återförsäljare och var tvungen att betala en medlemsavg på 350:- för 3 år :-O Hallå jag ska inte äta de i 3 år har jag tänkt ;)