Inlägg från: Anonym (samma) |Visa alla inlägg
  • Anonym (samma)

Hur sent kan ägget fästa?

Jag har googlat runt en massa, vanligast är tydligen efter 6-7 dagar efter ägglossning, men det kan också ske upp till 12 dagar efter ägglossning tydligen. Gav mig lite hopp då jag fick en liten blödning på Äl+11. Men fortfarande inget pluss för mig.

• Anonym (samma)

jättesegt är det. Vi har bara försökt i fyra månader men besvikelsen varje månad är för jäklig. Denna gången började jag äta rosenrot och bidrottningsgele för att hjälpa saker och ting på vägen. Jag testade negativt idag, men jag fick min lilla blödning för fyra dagar sen den 16. Så hoppas fortfarande att det var för tidigt. Var inte på morgonurin heller utan 2 timmar efter att jag kissat på morgonen. Hur länge har ni försökt?

• Anonym (samma)

Den 17 fick jag min lilla blödning, inte den 16. :) Tänkte ta ett test i morgon bitti, är det negativt så ger jag nog upp denna månaden. Nästa månad ska jag verkligen ligga i för att pricka alla dagar runt ägglossningen. Vi är på semester då med så inget ska hindra oss från att pricka in det denna månaden.

• Anonym (samma)

jag har 17 dagar mellan ägglossning och mens. Ganska lång alltså. Urinet jag testade med idag var nästan som vatten så jag hoppas att det var det som gjorde det. Vill så gärna ha ett pluss nu.... Håller tummarna för dig med. :)

Svar på tråden Hur sent kan ägget fästa?