Äggdonation höst/vinter 2012
Hej! Har följt tråden och tänkte hoppa in nu. Efter massa misslyckade IVF och ett avbrutet ÄD försök i Finland så kom vi i höstas äntligen fram i kön på Huddinge. 16 okt gjordes äggplock på donatorn. Vi var par nr 2 så vi var sjukt nervösa men de fick ut massa ägg och ett embryo sattes tillbaka och tre till frysen. Har testdag på lördag och tycker det är så sjukt jobbigt. Känner inte något alls mer än mens känning. Är så orolig och kan knappt sova vilket inte gör att man mår bättre. 100 % övertygad om att det blir ett minus på lördag. Är ledig imorgon så funderar på att testa då. Skönt att ha tre i frysen men är så himla ledsen över att aldrig lyckas. Håller tummarna för alla er som ruvar. Så skönt med dessa forum för jag känner mig så ensam. Kram till er all
Är helt chockad och kan inte riktigt tro på det. Har aldrig plussat tidigare. Inte känt någonting alls och känner fortfarande ingenting. Sedan ET så har jag varit så otroligt nervös och nere. Var helt övertygad om att det inte skulle gå vägen denna gång heller. Imorgon ska jag ringa Huddinge. Blandat med chocken och glädjen så kommer ny nervositet. Det är så klart tidigt och massor som kan gå fel men försöker att inte tänka på det. Nu ska jag passa på att vara glad för detta framsteg.