Äggdonation höst/vinter 2012
Åh, Jenkis jag håller tummarna hårt, hårt för ditt lilla påskägg!!! 
Åh, Jenkis jag håller tummarna hårt, hårt för ditt lilla påskägg!!! 
Jenkis: Heja heja, åh vad jag hoppas på att det ska gå bra! Tror klinikens svar beror på att de inte vill ge falska förhoppningar, men lite okänsligt att inte ge ett lite mer tvetydigt svar... Tänk positivt, ett plus är ett plus!
Men vad roligt Jenkis! Jag blir sååååå glad för din skull
Jag kan säga att trots att jag inte hade några som helst blödningar tittade jag efter blod på pappret VARJE gång jag gick på toa fram till v 20 ungefär... 
Nu är jag mindre nervös, är i v 26+1 och det börjar kännas tryggare. Precis som Fruhn har jag härliga krämpor som svullna ben och händer, uppstötningar, inflammation i bäckenet, sömnlöshet, sammandragningar, ont i magen av järntillskottet och gud vet vad...
Men en enda liten spark från magen så glömmer man alla bekymmer!
Fruhn, jag undrar också hur stor man kan bli?! Var ska allt få plats? Mina inälvor t.e.x.??
Urinblåsan har redan blivit förpassad till ett minimalt utrymme som inte rymmer något hahaha! Ändå äääälskar jag att vara gravid, en lycka jag önskar er alla här på tråden 
Men nu är det en helt annan mage så mammabyxorna kommer väl till pass igen!
har då aldrig tyckt så mycket om min mage som sista halvåret!
.
Gynekologen sa att man absolut inte kunde känna så tidigt men det skiter jag i, rörelserna (som en liten mört som slår) blev tydligare och tydligare (mörten blev en lax!) och nu i v 30 har jag en helt galen liten sparkare i magen
Det är jättehärligt när man lätt går och oroar sig (jag fick MA i v 12 sist), bebisen talar om att den är där och jag är tacksamma mamman

Nu syns rörelserna utanpå också, något för dig att se fram emot