• Fruhn

Äggdonation höst/vinter 2012

Jenkis: tråkigt att höra, förstår att det känns jättetungt. Om det nu är så att det inte fungerat den här gången så får ni ta tid på er att återhämta er och fundera över hur ni vill/orkar göra framöver. Håller dock tummarna ett tag till.

• Fruhn

Grattis!! Jag blödde också i början, kom lite då och då. Jag fick gå och ta blodprover för att se att nivåerna steg som de skulle, sen fick vi även ett tidigt vul, antagligen delvis då jag haft utomkvädes tidigare. Men allt gick ju bra och nu är jag i vecka 28 med nytagna ul-bilder från en tillväxtkoll idag. Så självklart håller vi tummarna för att de blödningar du har försvinner och att allt går som det ska! Återigen grattis!!

• Fruhn

Vi fick göra ett vul v.6 och såg ett flimmer på skärmen :) Sen kanske de har olika policys på olika ställen, vi var på Huddinge. Fortsätter hålla tummarna!

• Fruhn

När jag testade positivt hade jag svårt att tro på resultatet, köpte då clearblue digitala och tog ett test i veckan. Då kunde jag se att nivåerna ökade i och med att det står 1-2 veckor, 2-3 veckor och sedan 3+. Men det kanske stressar dig mer? Tummarna hålles tills vi vet mer. Glad påsk!

• Fruhn

Vad härligt att höra Jenkis!! För mig går det bara bra. Är i v. 32+6 och får uppleva alla möjliga härliga symtom som sammandragningar, svullnad och halsbränna. Men varje dag känner jag hur barnet rör sig och det är helt fantastiskt!! Inte så långt kvar nu.. frågan är bara hur stor kan man bli egentligen :)
    Hoppas ni andra i tråden mår bra!

• Fruhn

Ja, det känns som magen växer hela dagen :) Jag har just gått in i vecka 35, var hos bm i fredags och fick veta att barnet ligger med huvudet neråt, långt ner och även om hon inte kunde säga 100% så tror hon att den är fixerad. Känns väldigt skönt! Har många vänner där bebisarna legat i sätes. Märker även att sammandragningarna kan komma när jag bara står eller sitter, tidigare var det mest när jag gick. Jag har nu tre veckor kvar på jobbet, helt galet!! Tänk vad tiden går och hur långt jag nu är från den där dagen jag fick beskedet om min infertilitet.
    Hoppas ni andra mår bra!!

• Fruhn

Stort grattis Nahoj! Häftigt! Tänk att det händer så mycket för så många av oss :)

• Fruhn

Hej alla, hoppas det går bra för er! Jag är lite i ett konstigt känsloläge.. Sista veckan på jobbet.. sen är det "ledigt" tills det att barnet kommer. Helt galet! Vad fort tiden känns som den gått nu när man tittar tillbaka.

Håller tummarna för er andra!

• Fruhn

Jenkis: jag har bf 23/6, så ca tre veckor innan. Jag har haft ett ganska stillasittande jobb, och dessutom haft få problem, så det har gått bra. Men nu är det skönt att få vara hemma och bara mysa med magen :) I Stockholm låter de ju inte personer gravida med äd gå över tiden mer än en vecka, så det är skönt att veta, att det inte blir hur utdraget som helst :)

• Fruhn

Nu är hon här! I tisdags fick vi vår mirakeltjej! Tänk vilken resa det har varit från det att vi fick beskedet att jag ej kan få barn själv, nu ligger hon här, min älskade lilla tjej. Sömnbristen till trots är jag lyckligast av alla känns det som :)

• Fruhn

Verkligen hjärtskärande att läsa Jenkis, beklagar er sorg.

• Fruhn

Stort grattis Sakura, visst är det underbart, i slla fall när man får sova :)

• Fruhn

Härligt att höra Jenkis, håller tummar och tår :) Sunt att få en periods vila och även sörja. Efter att jag läste ditt inlägg förut kramade jag om min dotter lite extra och tackade livet för att det gått så bra för mig. Jag hoppas verkligen att du snart får uppleva samma underbara sömnlöshet som man får som småbarnsförälder :)
    Lycka till!

• Fruhn

Helt galet, idag är det ett år sedan vi var på Huddinge för insättning. Vi fick då hälsa på "vår kanske kommande bebis", nu ligger hon här hemma hos oss och tar en lunch-lur :) Tänk så livet kan vända. Jag håller fortfarande tummar och tår för er andra, hoppas vi snart får flera positiva besked!
    Kram

Svar på tråden Äggdonation höst/vinter 2012